۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۳۴

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان:

۱۰۰ مدرسه در استان سمنان نوسازی می شود

 ۱۰۰ مدرسه در استان سمنان نوسازی می شود

سمنان - رئيس سازمان بسيج سازندگی استان سمنان گفت: امسال بيش از ۱۰۰ مدرسه استان در قالب طرح هجرت سه با حضور یک هزار و ۳۷۴ دانش آموز، نوسازی، بهسازی و رنگ آميزی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه قائم (عج) استان سمنان، جبار دوستمحمدیان در آئين آغاز به کار طرح هجرت ۳ دانش آموزی که با حضور معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان و رئیس آموزش و پرورش شهرستان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در هنرستان شهید عباسپور سمنان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح كمك به غنی سازی اقات فراغت دانش آموزان و تقويت احساس مسئوليت پذيری و افزايش مهارتهای فنی و كارگروهی با تقويت فعاليت های فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان نسبت به کارهایی که برای مدارس خود انجام می دهند احساس شادابی و خودباوری خواهند داشت، افزود: این کارها شامل مرمت و بهسازی و زيباسازی مدارس و فضاهای آموزش خواهد بود.

رئيس سازمان بسيج سازندگي استان سمنان خاطرنشان كرد: در سال ۹۳ تعداد ۸۸ مدرسه با حضور یک هزار و ۳۷۴ دانش آموز در سطح استان مرمت و رنگ آمیزی و پرده دوزی و ... صورت پذیرفت.

دوستمحمديان عنوان كرد: در سالجاری تعداد ۱۱۱ مدرسه با حضور یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز در  قالب اردوهای جهادی ۱۰روزه در سطح استان هدف گذاری شده است.

وی در خاتمه یادآور شد: این طرح با مشارکت آموزش و پروش استان سمنان و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان و بسیج دانش آموزی استان و سازمان بسیج سازندگی استان سمنان برگزار مي شود.

کد خبر 2852929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha