۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا:

مبارزه با قاچاق کالا در آستارا امنیت قاچاقچیان رااز بین برده است

مبارزه با قاچاق کالا در آستارا امنیت قاچاقچیان رااز بین برده است

آستارا - فرمانده انتظامی شهرستان آستارا گفت: مبارزه نیروی انتظامی با قاچاقچيان کالا در شهرستان مرزنشین آستارا از حوزه شمال غرب به مرکز کشور، امنیت استفاده از معبر آستارا را از بین برده است.

سرهنگ رحیم مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کشفیات کالاهای قاچاق در ایستگاه بازرسی سه راه قلعه در محور مواصلاتی  اردبیل به آستارا و آمادگی همه جانبه نیروی انتظامی در این محور و ایستگاه بازرسی اظهار کرد: با توجه به کنترل های موثر بر مرزهای زمینی و دریایی در این منطقه، جرم قاچاق کالا از مرز شیوع نداشته است.

وی افزود: نیروی انتظامی با حساسیت ویژه ای در این منطقه مانع عبور کالاهای قاچاق وارد شده از دیگر مرزها و قاچاق کالا از استان های غربی کشور به مرکز استان گیلان و سپس استان های همجوار شده است.

مهدی زاده گفت: چشمان تیز بین پلیس تمام تحرکات متخلفان را زیر نظر دارد و بدون هیچ اغماضی با آن ها برخورد می کند.

فرمانده انتظامی آستارا ادامه داد: شهرستان آستارا با وجود تردد اتباع و مسافران خارجی و گردشگران داخلی، با تلاش ماموران امنیتی و انتظامی از امنیت قابل قبول و استانداردی برخوردار است.

وی تاکید کرد: بررسی های انجام شده نشان می دهد شهروندان آستارا از اجرای طرح جامع تامین امنیت اجتماعی در این منطقه مرزی کشور رضایت دارند.

کد خبر 2853441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha