۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۳

امام جمعه کرمانشاه:

روز قدس از مشترکات آزادگان عالم با گستره ای جهانی است

روز قدس از مشترکات آزادگان عالم با گستره ای جهانی است

کرماننشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اهمیت روز قدس امروز برای همه ملتهای آزاده عالم روشن و مسئله ای بدون ابهام با دربرگیری جهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه، اظهار داشت: توصیه امام راحل (ره) این بود که روز قدس را زنده نگه داریم و امروز اهمیت این سفارش امام بیش از هر زمان دیگری مشخص است.

وی افزود: این یک واقعیت است که امروز آمریکا و اسرائیل با تبانی و همدستی خود دنیا را به آتش کشیده و کشورهای اسلامی را مورد هدف تبلیغات خود قرار داده اند.

آیت الله علما ایران را به عنوان ام القرای جهان اسلام معرفی کرد و گفت: کشورهای غربی می دانند که امروز ایران قدرتی تاثیر گذار در منطقه و الگویی برای کشورهای اسلامی است.

امام جمعه کرمانشاه بر برنامه ریزی برای هر چه با شکوه تر برگزار کردن راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و اظهار داشت: شاید آن روزی که امام (ره) در سال ۴۲ و در مسجد اعظم راجع به اسرائیل فریاد برآورد بسیاری بر این امر توجیه نبودند، اما امروز همگان دریافته اند که امام چه آینده نگری داشته است.

وی خاطر نشان کرد: امروز در جهان اسلام حرکت های خوبی شکل گرفته که لازم است این حرکت ها به شکل درستی هدایت شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان به موضوع مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: پیش از توجه به نتیجه مذاکرات، موضوع مهم این است که باید از پیام اسلام مراقبت و محفاظت شود.

کد خبر 2853466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha