۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۳۶

با قراردادی یک ساله؛

دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم به تراکتورسازی ملحق شد

دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم به تراکتورسازی ملحق شد

قم - دروازه بان تیم فوتبال صبای قم به حضور خود در این تیم خاتمه داد و به تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ملحق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد طهماسبی سنگربان تیم فوتبال صبای قم طی ۲ فصل اخیر، با مسئولان باشگاه تراکتورسازی به توافق رسید و با این تیم قرارداد یک ساله‌ای امضا کرد.

دروازه‌بان صبا که مورد توجه تیم‌های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان بود و باشگاه صبای قم نیز تمدید قرارداد وی را خواستار بود، سرانجام تصمیم گرفت به تبریز برود و جایگزین حامد لک دروازه بان جوان این تیم شود.

طهماسبی در شرایطی دروازه بان تراکتورسازی می‌شود که حامد لک نیز از صبای قم به تراکتورسازی پیوسته بود اما کادر فنی تراکتورسازی تصمیم گرفت مهرداد طهماسبی برای حفاظت از قفس توری این تیم استخدام کند.

دروازه‌بان ۳۰ ساله صبا در سال ۹۱ به تیم فوتبال صبای قم پیوست و در نیم فصل دوم فصل ۹۲-۹۱ در ۱۱ بازی از ۱۷ بازی صبا جایگزین حامد لک شد و نمایش بسیار خوبی داشت.

این بازیکن در فصل ۹۲-۹۳ در تمامی ۳۰ مسابقه صبای قم در لیگ برتر فوتبال از دروازه صبا حراست کرد و در فصل ۹۴-۹۳ نیز در ۲۷ مسابقه از ۳۰ بازی صبا برای تیمش به میدان رفت.

دروازه بان مازندرانی صبا فصل گذشته به دلیل عملکرد بسیار خوب در چند مسابقه تیمش از جمله دیدار برابر فولاد در اهواز به عنوان درواز بان برتر هفته انتخاب شد گرچه در میانه‌های فصل فراز و نشیب‌هایی نیز تجربه کرد و در ۳ مسابقه در اواخر فصل جای خود را به میلاد فراهانی داد.

کد خبر 2855984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha