۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۸

امام جمعه گلپایگان:

مسئولان گلپایگان از حوادث احتمالی سد كوچری پیشگیری کنند

مسئولان گلپایگان از حوادث احتمالی سد كوچری پیشگیری کنند

گلپایگان- امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: یكی از دغدغه هایی كه با آبگیری سد كوچری وجود دارد، حوادث احتمالی در این منطقه است كه لازم است اقداماتی در راستای زدودن مشكلات آن انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیلی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تقدیر از حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و تبریك هفته شهرداری و دهیاری ها اظهار امیدواری كرد خدمات رسانی بهتر و بیشتر به آحاد جامعه اسلامی با تلاش تمامی دست اندركاران صورت گیرد .

وی با اشاره به اینكه در رابطه با خدمتگزاری به مردم هر مسئولی باید مردم را جای خود بگذارد و در راستای كاستن معضل در جامعه تلاش کند، تصریح كرد: با استفاده از آیات، روایات و تاریخ، آنچه به دست می آید این است که بزرگترین كار اجتماعی، خدمت خالصانه به مردم و ولی نعمتان جامعه است و هر مسئولی كه بخواهد رضایت خدا را كسب كند باید در مسندی كه قرار داد، رضایت مردم را به دست آورد.

امام جمعه گلپایگان با اذعان به اینكه خدمت به جامعه، خدمت به اولیای الهی است، بیان داشت: یكی از دغدغه هایی كه با آبگیری سد كوچری وجود دارد، حوادث احتمالی در این منطقه است كه باید اقداماتی در راستای زدودن مشكلات آن از جمله تغییر جاده عبوری و استفاده از راهكارهایی برای ممانعت از شنا كردن جوانانی در مناطق ممنوعه انجام شود .

نماینده ولی فقیه در گلپایگان به آسیب های اجتماعی اشاره كرد و افزود: باید در راستای تأمین امكانات، اوقات فراغت و آسایش جوانان اقدام جدی به ویژه در بحث مكان پارك بانوان از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری صورت گیرد تا بانوان نیز بتوانند با رعایت شئونات اسلامی در این مكان ها مانند دیگر افراد جامعه از امكانات ورزشی و دوچرخه سواری بهره مند شوند.

نارضایتی مردم از عملكرد برخی بانك ها

در ادامه سید محمدحسین میرمحمدی نماینده مردم شهرستان در مجلس با اشاره به اینكه خدمت در جمهوری اسلامی عبادت است، اظهار داشت: انجام وظایف با وجود محدودیت ها و مطالبات به حق مردم هنرمندی می خواهد كه باید آن را از خدا طلب كنیم كه امور به نحو احسن انجام شود.

وی افزود: مسئولان مرتبط با امور مردم به ویژه افراد ناتوان در مجموعه بهزیستی كار بسیار سختی در پیش دارند كه امیدواریم ضمن حمایت و پشتیبانی از آنان قدرشناس زحمات و تلاش هایشان باشیم.

میرمحمدی با اشاره به مصوبه جدید دولت در تفویض اختیار به استانداری ها عنوان كرد: با تشكیل كارگروهی در استان بسیاری از امور از طریق این كارگروه در استان قابل حل خواهد بود كه امیدواریم از فرصت به دست آمده شهرستان ها نیز كمال استفاده را ببرند.

نماینده مردم شهرستان در مجلس ضمن انتقاد از مراجعات بی رویه مردم در راستای مسایل مرتبط با ادارات اظهار داشت: مسئولان دستگاه ها و ادارت نسبت به پیگیری سفر ریاست جمهوری و تخصیص اعتبارات به منظور تحقق آن اهتمام ویژه داشته باشند.

وی به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی پیش بینی شده در شهرستان گلپایگان از سوی مراجع ذیربط اشاره كرد و افزود: مسئولان در حداقل زمان نسبت به این فرصت استثنایی در راستای نهایی شدن آن كه می تواند به عنوان یك رقیب در استان عمل كند با استفاده از ظرفیت ایجاد شده اقدام كنند.

پیگیری ایجاد سیستم فاضلاب از دیگر مباحث مطرح شده از سوی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی بود كه در این راستا خواستار تعامل و همكاری آحاد جامعه در سرمایه گذاری به منظور ایجاد این امر مهم شد.

میرمحمدی شركت تعاونی توسعه و عمران شهرستان گلپایگان با محوریت مردم را یك فرصت مناسب در راستای مشاركت آحاد جامعه در امور عمرانی و توسعه شهرستان برشمرد و افزود: امید است ادارات با تعامل بیشتر با شوراها در رفع موانع و مشكلات مردم اهتمام ویژه داشته باشند.

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس ضمن بیان انتقاد مردم از برخی بانك ها اظهار داشت: مردم به شدت از برخی عملكرد مدیران بانك ها ناراضی بوده و انتظار است با توجه به اینكه نماینده شما در مجلس و در كمیسیون اقتصادی می تواند در رفع موانع اعتباری اقدام كند، مسایل و مشكلات موجود در امور مربوط به اعطای تسهیلات و ... به مردم را اعلام تا نسبت به رفع آنها اقدام كنیم.

مسئولان ادارات به هیچ عنوان نباید به نفع یا علیه هیچ نامزد احتمالی مجلس وارد عمل شوند

در ادامه حسین فراست فرماندار گلپایگان ضمن جمع بندی مطالب ارائه شده از سوی مسئولین ادارات و تشكر از حضور باشكوه مردم در راهپیمایی روز قدس و تقدیر از تلاش چندین ساعته نیروهای آتش نشانی و جمعیت هلال احمر در كنكاش و جستجو برای یافتن جسد جوان غرق شده در سد كوچری اظهار داشت: با توجه به اینكه سد كوچری در حال حاضر تحویل هیچ مرجع ذیربط نشده است، لذا از مردم انتظار است كه حافظ جان خود و فرزندانشان باشند.

فرماندار گلپایگان با تقدیر از اقدام شبكه دامپزشكی شهرستان در مهار شیوع بیماری دامی لمپی اسكین در منطقه ای از گلپایگان تصریح كرد: با توجه به اینكه امسال انتخابات نمایندگی مجلس و خبرگان رهبری را پیش رو داریم، لذا به ادارات و نهادهایی كه از بودجه دولتی استفاده می كنند یادآوری این نكته ضروری است كه به هیچ عنوان نباید به نفع یا علیه هیچ نامزد احتمالی وارد عمل شده و سوء استفاده كنند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به ایام تعطیلات تابستانی و گرایش مردم به تفرجگاه های طبیعی انتظار همكاری از تمامی دستگاه ها و مراجع ذیربط در ایجاد تمهیدات و تسهیلات در راستای هر چه بهتر استفاده كردن از منابع طبیعی می رود.

کد خبر 2856760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha