۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۴

رئیس هیات والیبال استان مرکزی در گفتگو با مهر:

هیئت والیبال مرکزی به علت کمبودامکانات قادر به جذب استعدادها نیست

هیئت والیبال مرکزی به علت کمبودامکانات قادر به جذب استعدادها نیست

اراک- رئیس هیئت والیبال استان مرکزی گفت: با بهره گیری از امکانات و اماکن مناسب ورزشی می توان استعدادهای والیبال استان را جذب کرد اما هیئت والیبال استان به علت کمبود امکانات قادر به جذب استعدادها نیست.

محمدرضا سمیعی، در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ این سوال که رقابت های لیگ جهانی والیبال چه تاثیری بر والیبال استان مرکزی داشته است؛ افزود: با توجه به اینکه تیم ملی والیبال درخشش بسیار خوبی در مسابقات لیگ جهانی داشته است، در حال حاضر ورزش والیبال از سوی نوجوانان و جوانان استان مرکزی با استقبال روبرو شده است.

وی افزود: در صورتی که امکانات و اماکن ورزشی به طور صحیح در خدمت هیئت والیبال استان مرکزی قرار بگیرد، می توان با جذب استعدادهای موجود پشتوانه قابل قبولی برای تمام رده های تیم ملی فراهم کرد چون استعدادها و پتانسیل های این ورزش در استان مرکزی به خوبی مشهود است اما در حال حاضر با کمبود امکانات در استان هیئت والیبال قادر به جذب این استعدادها نیست.

اراک میزبان مسابقات والیبال بانوان کشور

رئیس هیئت والیبال استان مرکزی در ادامه از میزبانی مسابقات والیبال بانوان کشور در دو رده سنی جوانان و نوجوانان در اراک خبر داد و افزود: مسابقات والیبال جوانان، نوجوانان و امیدهای بانوان استان مرکزی پس از ماه مبارک رمضان با هدف شناخت تیم برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور برگزار می شود.

سمیعی فرد خاطر نشان کرد: این مسابقات نیز یه میزبانی هیئت والیبال استان مرکزی و در شهر اراک برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت والیبال استان مرکزی اعلام کرد: همچنین برگزاری مسابقات امیدهای استان مرکزی در مردادماه سال جاری برای حضور در مسابقات کشوری در تقویم ورزشی هیئت پیش بینی شده است.

سمیعی ادامه داد: این دوره از مسابقات کشوری نیز در شهریورماه به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

دیدار ایران و روسیه در لیگ جهانی والیبال

تیم والیبال نوجوانان و جوانان استان مرکزی باید در لیگ دسته یک ماندگار شوند

رئیس هیئت والیبال استان مرکزی اظهار داشت: تیم های نوجوانان و جوانان استان مرکزی در لیگ دسته یک کشور حضور دارند و تلاش بر این است که این تیم ها با اقتدار کامل در لیگ ماندگار شوند و به جهت حضور این تیم ها در لیگ تمرین های فشرده و تشکیل اردوهای تدارکاتی برای بازیکنان برگزیده در نظر گرفته شده است.

سمیعی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات جوانان استان مرکزی به میزبانی دلیجان با هدف مشخص شدن تیم منتخب استان جهت حضور در مسابقات کشوری که هفدهم مردادماه سال جاری در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار می شود نیز از دیگر برنامه های اجرایی این هیئت است.

وی ادامه داد: همچنین مسابقات والیبال نوجوانان پسر هم برای حضور تیم منتخب به مسابقات قهرمانی کشور در خمین برگزار شده است و مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان کشور نیز سی ام تیرماه به میزبانی اراک برگزار می شود.

هیئت والیبال در ۱۳ شهرستان استان مرکزی فعال است

رئیس هیئت والیبال استان مرکزی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر هیئت های والیبال در ۱۳ شهر استان مرکزی فعال هستند و تا پایان سال گذشته بیش از شش هزار بازیکن در رشته والیبال در هیئت والیبال استان مرکزی ثبت شده است و امسال با توجه به استقبالی که از سوی نوجوانان و جوانان شده، پیش بینی می شود که این رقم به دو برابر برسد.

سمیعی تصریح کرد: مسابقات والیبال جام رمضان در ساوه در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در حال برگزاری است و در دلیجان هم علاوه بر برگزاری جام رمضان والیبال سالنی، جام رمضان والیبال ساحلی نیز در حال برگزاری است.

کد خبر 2856847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha