۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۴۳

مدیر کل میراث فرهنگی همدان در گفتگو با مهر:

همدان آماده استقبال از مسافران/ جنگ شادی در عید فطر برگزار می شود

همدان آماده استقبال از مسافران/ جنگ شادی در عید فطر برگزار می شود

همدان- مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تعطیلات عید فطر اندیشیده شده است، گفت: همزمان با تعطیلات عید فطر جنگ های شادی در همدان برگزار می شود.

ریحان سروش مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تعطیلات عید فطر انجام شده است، اظهار داشت: هتلها، مهمان پذیرها، متل ها و مسافر خانه ها و کمپ ها آمادگی کامل برای اسکان مسافران را دارند.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم بین ارگان های مختلف برای پذیرایی از مسافران انجام شده است، عنوان داشت: ستاد تسهیلات خدمات سفر اداره میراث فرهنگی در محل اداره صنایع دستی استان مستقر شده و فعال است.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان در ادامه افزود: برنامه های متنوعی برای مسافران و شهروندان همدانی در تعطیلات عید فطر سال جاری در نظر گرفته شده است.

سروش مقدم از برگزاری جنگ های شادی با حضور هنرمندان استان خبر داد و گفت: دو برنامه جنگ شادی در میدان باباطاهر همدان در روز های ۲۶ و ۲۸ تیر ماه سال جاری برگزار می شود.

وی از برگزاری جشن عید فطر در روز عید فطر خبر داد و اظهار داشت: جشن عید فطر در آرامگاه بوعلی سینا در شب عید فطر با حضور هنرمندان استان همدان و برنامه های شاد برگزار می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان عنوان داشت: مسابقه سفره های افطاری با حضور بانوان و با هدف معرفی آئین ها و سنت های ایرانی برای برپایی ماه رمضان دوشنبه ۲۲ تیر ماه در هتل ارم همدان برگزار می شود.

کد خبر 2857013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha