۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه:

بیمارستان ۵۴۰تختخوابی کرمانشاه با حضور معاون وزیر کلنگ زنی می شود

بیمارستان ۵۴۰تختخوابی کرمانشاه با حضور معاون وزیر کلنگ زنی می شود

کرمانشاه- مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی دولت آباد کرمانشاه تا سه ماه آینده با حضور معاون وزیر راه کلنگ‌زنی و عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله بهادری در حاشیه مراسم کلنگ‌ زنی پروژه‌ های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که پیش از ظهر امروز دوشنبه برگزار شد به خبرنگاران گفت: برای احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه به عنوان نخستین بیمارستان جنرال غرب کشور با مشکل زمین و تغییر کاربری مواجه بودیم که اکنون با رفع مشکل زمین، تغییر کاربری آن را در دست اقدام داریم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت جابه جایی زمین بیمارستان، افزود: تغییر مکانی پروژه با توجه به استقرار آن ضروری بود و در این راستا تغییر نقشه بیمارستان نیز در دستور کار قرار گرفت.

بهادری با بیان اینکه بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی نخستین بیمارستان تخصصی در غرب کشور محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: هم اکنون طراحی این بیمارستان در دست اقدام است و پیش‌بینی می‌ شود تا دو ماه آینده نقش معماری و سازه بیماستان انجام شود.

وی در پایان یادآور شد: اتمام کامل این پروژه به اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان نیاز دارد و و در صورت جذب کامل اعتبارات عملیات احداث در مدت سه تا چهار سال انجام می‌ شود.

کد خبر 2857765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha