۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۴۳

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه مطرح کرد:

ارائه خدمات درمانی به ۲.۵میلیون نفردرمراکز تامین اجتماعی کرمانشاه

ارائه خدمات درمانی به ۲.۵میلیون نفردرمراکز تامین اجتماعی کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از ارائه خدمات به بیش از دو و نیم میلیون کرمانشاهی طی امسال در مراکز درمانی این سازمان خبر داد.

سیامک سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان و خدمات ارائه شده در این مراکز به شهروندان کرمانشاهی طی امسال گفت: هم اکنون دو بیمارستان شهدا و حضرت معصومه (س)، دو پلی کلینیک شبانه روزی، دو درمانگاه عمومی و دفتر اسناد پزشکی در سطح استان مشغول ارائه خدمت به هم استانی ها هستند.

وی تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی استان کرمانشاه را طبق آخرین آمار بیش از ۷۰۰ هزار نفر و معادل ۳۵ درصد جمعیت استان عنوان کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، تعداد پرسنل شاغل در این مدیریت را ۹۲۴ نفر  اعلام کرد که به شهروندان کرمانشاهی خدمات مربوط به حوزه درمان را ارائه می کنند.

وی در خصوص تعداد مراجعات شهروندان تحت پوشش بیمه درمانی تامین اجتماعی به مراکز درمانی این سازمان نیز گفت: طبق آخرین آمار  از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی ما مراجعه داشته اند.

سهرابی تعداد ویزیت پزشکان طی این مدت و در مراکز مذکور را یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر اعلام کرد و از بستری شدن ۲۱ هزار نفر طی این مدت خبر داد.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه مجموع تعداد مراجعین به مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان را طی مدت مذکور دو میلیون و ۵۷۱ هزار نفر اعلام کرد.

انجام ۷۰۰۰ زایمان در بیمارستان حضرت معصومه(س) کرمانشاه

وی افزود: براساس آمار سال گذشته نیز بیش از ۱۲ هزار جراحی در بیمارستانهای ملکی تامین اجتماعی  انجام شده که هفت هزار از آن در بیمارستان حضرت معصومه(س) و مربوط به زایمان بوده است.

سهرابی به اقدامات صورت گرفته توسط این مدیریت طی یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: افتتاح اورژانس جدید بیمارستان حضرت معصومه(س)، خریداری ونصب و بهره برداری از دستگاه مولد اکسیژن ساز، راه اندازی بخش مغز واعصاب وگوش وحلق وبینی در بیمارستان شهداء، اخذ مجوزاحداث درمانگاه شهرستان پاوه وسنقر، راه اندازی کلینیک قلب و عروق در بیمارستان حضرت معصومه(س) و اجرای طرح بزرگ تشکیل پرونده بیماران مزمن در مراکز ملکی سازمان از جمله اقدامات انجام شده و قابل ذکر است.

رشد ۵۷ درصدی اعتبارات درمانی طی سال ۹۴

وی بودجه بخش درمان مستقیم سال ۹۳ را ۷۰ میلیارد تومان و بخش درمان غیر مستقیم را ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان در سال ۹۴در بخش درمان مستقیم با  ۸ درصد رشد به ۷۶ میلیاردتومان و در بخش درمان غیر مستقیم با رشد چشمگیر ۵۷ به ۱۵۴ میلیارد تومان رسیده است.

سهرابی تصریح کرد: از این میزان ۲۳۰ میلیاردتومان صرف سلامت بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی از بازدید از یکی از کارخانجات صنعتی استان و بیماران بیمارستان شهدا طی هفته تامین اجتماعی خبرداد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان نیز از دیگر برنامه های هفته تامین اجتماعی بود که صورت گرفت و کارکنان این سازمان با ایشان دیداری داشته و از رهنمودهایشان بهره مند شدند.

کد خبر 2857939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha