۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۹:۱۹

طی سه ماهه اول امسال؛

۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمانشاه کشف شد

۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کرمانشاه گفت: طی سه ماهه اول امسال بیش از ۲۸۰ هزار لیتر فرآورده نفتی توسط پرسنل شرکت ملی و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرماشاه کشف و ضبط شده است.

سید رمضان هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه را سازمانی که وظیفه اش سوخت رسانی به نقاط مختلف از نقاط شهری گرفته تا مناطق صعب العبور است معرفی کرد و اظهار داشت: با وجود دارا بودن مرز مشترک استان با کشورهای همجوار این شرکت به خوبی در راستای مبارزه با پدیده قاچاق با برنامه ریزی کاربردی فعالیت مناسبی داشته است.

وی در رابطه با فرآورده های کشف شده طی سه ماه نخست امسال در منطقه کرمانشاه نیز گفت: مقدار مکشوفه ها در سه ماه نخست امسال ۲۸۰ هزار و ۳۵۰ لیتر بوده است که از این میزان ۱۳ هزار و ۸۰ لیتر مربوط به نفت سفید و ۹۵۰۰ لیتر مربوط به فرآورده های نفت کوره و ۲۵۷ هزار و ۷۵۰ لیتر مربوط به نفت گاز بوده است که همه آنها توسط کارکنان شرکت ملی و پخش فرآورده های نفتی کرمانشاه کشف شده است.

هاشمی همچنین به تعداد کارت های مسدود شده در بهار امسال اشاره کرد و افزود: تعداد کارت های مسدود شده (نفت گاز) ۱۹۵ کارت و از ۵ جایگاه بوده است که مقدار سهمیه تعدیل شده این جایگاه ها در روز ۳۰ هزار و ۵۰۰ لیتر بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کرمانشاه در رابطه با فروش سوخت به شیوه باک پر در مرز پرویزخان کرمانشاه گفت: از ابتدای اجرای طرح ( ۱۶ مهر ۹۳) تا سه ماه نخست ۹۴ فروش به شیوه باک پر این مرز ملی ۴۳ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۲۳۹ لیتر و چیزی معادل بیش از ۴۸۵ میلیارد ریال است.

وی همچنین میزان مصرف فرآورده نفتی در منطقه کرمانشاه طی سه ماهه اول امسال را بیش از ۴۵۵ میلیون لیتر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این میزان روندی کاهشی را نسبت به مدت مشابه گذشته داشته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: میزان مصرف بنزین، نفت سفید و نفت گاز به ترتیب یک، ۳۱ و ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

هاشمی گفت: تنها مصرف نفت کوره به میزان ۵ درصد افزایش یافته که این افزایش به دلیل استفاده کارخانجات سیمان و نیروگاه ها از این فرآورده بوده است.

کد خبر 2857984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha