۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۰۳

مدیر عامل آبفای استان کرمانشاه:

مشکل تامین آب مردم روستای طاقبستان رفع می شود

مشکل تامین آب مردم روستای طاقبستان رفع می شود

کرمانشاه- مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه گفت: مشکل تامین آب مردم روستای طاقبستان بزودی رفع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور کیاور ظهر امروز دوشنبه در کمیته بحران آب شهرستان کرمانشاه که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: خط قرمز وزارت نیرو، سلامت آب بوده و رویکرد اصلی وزارت در بحث تأمین آب شرب مردم است.

وی افزود: چاه آبی که در پارک شرقی کرمانشاه در اختیار شهرداری است، نمونه برداری شده و و آزمایشگاه آب استان تا ظهر فردا نتایج آزمایش را اعلام می کند که درصورت سالم بودن، این آب مورد استفاده مردم روستای طاقبستان قرار خواهد گرفت و در غیر اینصورت فکر دیگری برای تأمین آب شرب آنها خواهیم کرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: از میان ۷۲۰ حلقه چاه شناسایی شده در استان توسط آب منطقه ای، ۳۵ حلقه شرایط لازم برای استفاده درمواقع بحران را دارد که ۲۰ حلقه آن در شهرستان کرمانشاه است.

کیاور درخصوص انشعابات غیرمجاز استان نیز گفت: این بی نظمی اجتماعی از گذشته وجود داشته و بحث داغ امروز است که جا دارد دراین زمینه شورای تأمین، تشکیل شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر کارشناسان حقوقی به نمایندگی از آبفای استان به شهرک ها فرستاده شده اند تا انشعابات غیرمجاز را شناسایی کنند و تاکنون پیشرفت های خوبی در این زمینه حاصل شده است.

کیاور در پایان گفت: مقابله با بحران آب نیازمند مشارکت همه مردم است و دستگاه ها نیز باید نسبت به پرداخت بدهی های خود به آبفا اقدام کنند که خدمت رسانی طبق روال عادی پیش رود و با مشکلی مواجه نشویم.

کد خبر 2858153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha