۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۸:۵۸

احکام جدید وزیر اقتصاد در سازمان اموال تملیکی

احکام جدید وزیر اقتصاد در سازمان اموال تملیکی

با حکم وزیر اقتصاد، امین دلیری مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی طیب نیا در احکام جداگانه ای، امین دلیری را به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و غلامعلی آبائی را به سمت رئیس هیات عالی نظارت در آن سازمان منصوب کرد.

در حکم انتصاب امین دلیری آمده است: نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی و با استناد به بند (ب) ماده ۶۵ قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و مفاد ماده ۱۵ قانون تاسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و اساسنامه آن و مصوبه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده آن سازمان، به موجب این حکم به مدت ۳ سال به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب می شوید.

همچنین علی طیب نیا در حکمی،  غلامعلی آبائی را به سمت رئیس هیات عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب کرد. در حکم انتصاب غلامعلی آبائی آمده است: با استناد به مفاد ماده ۲۲ قانون تاسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و اساسنامه آن و با عنایت به مصوبه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده آن سازمان، به موجب این حکم به مدت ۲ سال به سمت رئیس هیات عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب می شوید.

کد خبر 2858295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha