۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۹:۲۲

رئیس هیئت ورزشی ناشنوایان کرمانشاه خبر داد:

اعزام ۳ بانوی پینگ پنگ باز ناشنوای کرمانشاهی به مسابقات آسیایی

اعزام ۳ بانوی پینگ پنگ باز ناشنوای کرمانشاهی به مسابقات آسیایی

کرمانشاه- رئیس هیئت ورزشی ناشنوایان استان کرمانشاه گفت: ۳ بانوی پینگ‌پنگ‌باز ناشنوای کرمانشاهی اوایل مهر ماه امسال جهت حضور در هشتمین دوره بازی‌های آسیایی ناشنوایان به چین تایپه اعزام می‌ شوند.

کوروش شاهرخی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: هشتمین دوره بازی‌ های آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان اوایل مهر ماه امسال در کشور چین تایپه برگزار و عرصه رقابت برای فوتبالیست‌ها، پینگ‌پنگ‌بازان، جودوکاران و سایر ورزشکاران مهیا می‌ شود.

وی عدم برخورداری ورزشکاران ناشنوای کشور از حضور در لیگ‌های مطرح را مشکل این قشر از ورزشکاران دانست و گفت: متاسفانه در عرصه لیگ فرصتی برای درخشش ورزشکاران ناشنوا نیست.

شاهرخی در ادامه به حضور بانوان ناشنوای کرمانشاهی در اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ اشاره کرد و گفت: هم اکنون بهاره آذرسینا، سارا کرمی و مریم قهرمانی در اردوی آمادگی به سر می‌برند و تمرینات را تا بیست و ششم تیر ماه سال جاری جهت کسب آمادگی لازم برای حضور در مسابقات ۲۰۱۵ چین تایپه ادامه خواهند داد.

وی همچنین از حضور دو جودوکار ناشنوای کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی خبر داد و افزود: مهرداد صیدی در وزن منفی ۱۰۰ کیلوگرم و مسعود رستگار در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم در ترکیب تیم ملی حضور دارند.

رئیس هیئت ورزشی ناشنوایان استان کرمانشاه تعداد ورزشکاران ناشنوای سازمان یافته استان کرمانشاه را ۲۰۰ نفر بیان و اظهار کرد: این ورزشکاران در دو گروه بانوان و آقایان و در ۱۰ رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

شاهرخی خواستار مساعدت اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه جهت فراهم کردن شرایط مناسب برای رفت و آمد ورزشکاران ناشنوا شد و گفت: این ورزشکاران در زمان اعزام به مسابقات قهرمانی کشور همواره با مشکل ایاب و ذهاب روبه رو هستند.

کد خبر 2858312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha