۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۹:۱۸

با شرکت تنیسورهای ۸ استان کشور؛

مسابقات منطقه‌ای تنیس به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود

مسابقات منطقه‌ای تنیس به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه- رئیس هیئت تنیس استان کرمانشاه گفت: مسابقات منطقه‌ای تنیس نیمه دوم سال جاری با شرکت تنیسورهای ۸ استان کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

محمد علی زرندی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌های لیگ دسته یک تنیس کشور مرداد ماه امسال با شرکت ۹ تیم به صورت متمرکز در استان ارومیه برگزار و در گروه آقایان نیز نماینده کرمانشاه به مسابقات اعزام می‌ شود.

رئیس هیئت تنیس استان کرمانشاه امکانات موجود در استان برای تمرینات تنیسورها را مطلوب عنوان کرد و افزود: هم اکنون۲ مجموعه روباز و ۲ سالن سرپوشیده با حضور مستمر ۴ مربی آقا و ۵ مربی خانم جهت تمرینات ورزشکاران مهیا است.

زرندی با ابراز خرسندی از گرایش جوانان به ورزش تنیس گفت: تنیس ورزشی بی‌آسیب و جذاب برای تمام گروه‌های سنی و در دنیا بوده و همواره به عنوان پولسازترین ورزش بعد از گلف مطرح است.

وی تعداد ورزشکاران بیمه شده و سازمان یافته هیئت تنیس کرمانشاه را ۱۹۰ نفر عنوان و بیان کرد: با راه‌اندازی مدرسه تنیس طرح استعداد یابی انجام و در نهایت ۳۷ نفر جهت برخورداری از آموزش‌های حرفه‌ای برگزیده شدند.

زرندی از برگزاری مسابقات منطقه‌ای تنیس به میزبانی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این مسابقات نیمه دوم سال جاری باشرکت ۸ استان برگزار و محکی برای سنجش توانایی‌ها و نیز توان میزبانی ما برای مسابقات برتر است.

وی از حضور نماینده کرمانشاه در اردوی تیم ملی تنیس خبر داد و گفت: محمدرضا درویش تنیسور کرمانشاهی حاضر در اردوی تیم ملی است و در صورت کسب امتیاز برتر در مسابقات انتخابی پیش رو جواز حضور در عرصه ملی و برون مرزی را کسب می‌کند.

رئیس هیئت تنیس استان کرمانشاه در پایان خواستار حمایت اسپانسرها جهت حضور ارزشمند و شایسته نماینده کرمانشاه در عرصه لیگ شد.

کد خبر 2858318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha