۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۲۰:۰۱

دقایقی قبل صورت گرفت؛

تونی اولیویرا بالاخره با تراکتورسازی قرارداد رسمی امضا کرد

تونی اولیویرا بالاخره با تراکتورسازی قرارداد رسمی امضا کرد

تبریز - دقایقی قبل تونی اولیویرا بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان مبنی بر حضور و یاعدم حضور این سرمربی پرتغالی روی نیمکت سرخ پوشان تبریزی، با تراکتورسازی قرارداد رسمی امضا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی هفته ها بود که به همراه پسرش و دیگر اعضای پرتغالی کادر فنی به تبریز آمده بود ولی هراز گاهی اخباری مبنی بر اعتراض وی به عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات و ترک تبریز توسط تونی مخابره می شد تا اینکه وی به همراه سایر اعضای کادر فنی تراکتورسازی قرارداد رسمی خود را با باشگاه امضا کردند.

مدت این قرارداد یک ساله است و علاوه بر تونی دستیاران این سرمربی پرتغالی شامل آنتونیو اولیویرا، جورج تاوارز مربی دروازه بانان و رودولفو لوئیز نیز قراردادهای همکاری خود با تیم تراکتورسازی تبریز را نهائی کردند.

یک خبر دیگر از تراکتورسازی اینکه این باشگاه با مدافع برزیلی به نام کارلوس آندره کاردوسو  به توافق رسیده و باید این بازیکن را نیز برای فصل آینده تراکتوری دانست. این بازیکن ۳۰ ساله پیشتر به مدت دو فصل درتیم فوتبال نفتچی باکو عضویت داشت و سابقه بازی درتیم های ویتوریا برزیل، آنالیا ولادی قفقاز روسیه و پانادوری رومانی را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 2858336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha