۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۲۰:۱۶

سرمربی تراکتورسازی تبریز:

هواداران باعث شدند تا به تراکتورسازی تبریز برگردم

هواداران باعث شدند تا به تراکتورسازی تبریز برگردم

تبریز – سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هواداران باعث شدند تا به تراکتورسازی تبریز برگردم و قرارداد رسمی با مسئولان این تیم امضا کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی اولیویرا عصر امروز دوشنبه بعداز امضای قرارداد رسمی با مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در جمع خبرنگاران در خصوص دلایل امضای این قرارداد و ماندن در تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی و شهر تبریز را خیلی دوست دارم و به خاطر علاقه زیادی که به تراکتورسازی تبریز داشتم و طبق خواسته هواداران در این تیم ماندم.

وی با اشاره به اینکه برای امادگی بیشتر برای فصل بعد باید چند دیدار تدارکاتی برگزار کنند، افزود: تراکتورسازی پیش از آغاز فصل به چند بازی تدارکاتی نیاز دارد تا آماده بازی ها و شورع لیگ برتر شود.

تونی با تاکید بر اینکه با تمام توان خودم برای تراکتورسازی خدمت خواهم کرد، ادامه داد: ما در فصل جدید نیز به دنبال پیروزی در مسابقاتمان خواهیم بود و اگر موفق هم نباشیم دست از تلاش برنمی ‌داریم.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به اینکه هرگز برای تراکتورسازی کوتاهی و کم کاری نکرده ام، گفت: ما با روحیه پیروزی تمامی لحظاتمان را سپری خواهیم کرد.

وی نیم از قدرت تراکتورسازی را مدیون هواداران پرشور و پرتعداد این تیم دانست و افزود: هواداران همواره در کنار ما بودند و حضور آنها انگیزه و انرژی مضاعفی به ما تزریق می کند.

کد خبر 2858348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha