۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه:

۱۰ هزار دانش آموز کرمانشاهی در اردوهای طرح هجرت ۳ ثبت نام کردند

۱۰ هزار دانش آموز کرمانشاهی در اردوهای طرح هجرت ۳ ثبت نام کردند

کرمانشاه- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت: تاکنون ۱۰ هزار دانش آموز کرمانشاهی برای شرکت در طرح هجرت ۳ ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جهانگیر کریمی صبح امروز سه شنبه در جلسه هماهنگی طرح هجرت ۳ کرمانشاه که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: طرح هجرت ۳ از ابتدای مرداد ماه سال جاری با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و آشنایی با کار و فعالیت در عرصه های عمران و سازندگی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ده هزار دانش آموز کرمانشاهی برای شرکت در طرح هجرت ۳ ثبت نام کرده اند، افزود: امسال این طرح به مدت ۴۵ روز و تا پایان نیمه اول شهریور ماه اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه تصریح کرد: برای اسکان دانش آموزان شرکت کننده دراین طرح ۷ اردوگاه پیش بینی کرده ایم که سه اردوگاه ویژه خواهران، سه اردوگاه ویژه براداران و یک اردوگاه نیز در بخش ماهیدشت در نظر گرفته شده است.

کریمی گفت: مدت دوره های طرح هجرت ۳ ده روز است که ۹ روز برای آموزش و یک روز برای اردو اختصاص داده شده است و همچنین دراین دوره ها مباحث پیشگری از آسیب های اجتماعی جوانان نیز آموزش داده می شود.

وی افزود: این طرح که با همکاری ناحیه مقاومت بسیج آموزش و پرورش اجرا می شود در شهرستان ها توسط فرمانداران و دبیری سپاه شهرستان اجرا شده که از مدیران و مسئولان تقاضا داریم همچون سال های گذشته از بسیج آموزش و پرورش حمایت کنند.

کد خبر 2858698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha