۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴

ترکیب موسیقی ایران و آمریکای جنوبی برای «من سالوادور نیستم»

ترکیب موسیقی ایران و آمریکای جنوبی برای «من سالوادور نیستم»

تهیه‌کننده فیلم «من سالوادور نیستم» درباره ویژگی‌های موسیقی این اثر سینمایی توضیح داد.

منصور سهراب‌پور تهیه کننده فیلم «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این فیلم سینمایی در انتظار دریافت پروانه نمایش است، گفت: در صورتی که پروانه نمایش به موقع صادر شود، ترجیح می دهیم «من سالوادور نیستم» شهریور ماه در سینماهای کشور اکران شود.

وی با اشاره به اینکه تجربه کار در پروژه هایی که در خارج از کشور فیلمبرداری می شود متفاوت است، ادامه داد: یکی از دلایلی که سبب می شود ساخت پروژه هایی که خارج از کشور جلوی دوربین برود به من پیشنهاد شود، تجربه ای است که سال ها در این زمینه کسب کرده ام. من طی دوران فعالیت خود در کشورهایی چون آلمان، فرانسه، تاجیکستان، سوریه، برزیل و لبنان فیلم ساخته ام و هرکدام از این کشورها سختی های خاص خود را در این زمینه داشته است.

تهیه کننده فیلم «سفر سرخ» ادامه داد: یکی از مسایل مهم در زمینه تولید فیلم در پروژهای خارجی تامین بودجه برای ساخت فیلم است. البته در «من سالودور نیستم» بخش خصوصی سرمایه‌گذاری لازم در این زمینه را داشته است و من و آقای پروین حسینی به عنوان تهیه کنندگان این پروژه نیز بخشی از سرمایه فیلم را تامین کرده ایم.

وی تاکید کرد: مهمترین مشکل در زمینه تولید فیلم در خارج از کشور بحث تحریم ها است، چرا که ما برای انتقال پول لازم برای تولید یک فیلم سینمایی در خارج از مرزهای ایران، نمی توانیم از بانک استفاده کنیم و این خود مشکلات و سختی هایی را برای ما به همراه دارد.

این تهیه کننده سینما با اشاره به ساخت موسیقی «من سالوادور نیستم» توسط امیر توسلی توضیح داد: در این فیلم سینمایی از موسیقی ترکیبی ایرانی و برزیلی استفاده شده و تلاش کرده ایم از موسیقی متفاوتی استفاده کنیم زیرا موسیقی بخشی از موتور متحرک این فیلم در جذب مخاطب است. به همین دلیل مدت زیادی روی موسیقی فیلم کار شده است و فکر می کنم به زودی ساخت موسیقی توسط امیر توسلی به پایان می رسد.

وی تاکید کرد: با توجه به ترکیب موسیقی ایرانی و آمریکای جنوبی در این فیلم، فکر می کنم موسیقی‌ای که در «من سالوادور نیستم» به کار رفته به ذائقه مردم ایران خوش خواهد آمد.

سهراب پور با اشاره به حضور بازیگران در این فیلم سینمایی بیان کرد: جدا از رضا عطاران و یکتا ناصر بیشتر بازیگرانی که در «من سالوادور نیستم» تجربه اول آنها در حوزه سینما به شمار می رود، اما باید بگویم که همه آنها به خوبی در این فیلم بازی کرده اند.

وی ادامه داد: تمامی عوامل این فیلم سینمایی با حساسیت و دقت انتخاب شده‌اند که از آن جمله می توان به منوچهر هادی کارگردان فیلم اشاره کرد. من به عنوان تهیه کننده «من سالوادور نیستم» از حضور منوچهر هادی به عنوان کارگردان بسیار راضی هستم، چرا که او حضوری موثر و بدون حاشیه در این فیلم داشت و نتیجه خوب این کار مرهون زحمات این کارگردان هستیم.

سهراب پور در پایان تاکید کرد: «من سالوادور نیستم» یک اثر شریف و پر از جذابیت برای مخاطب به شمار می رود.

کد خبر 2859005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha