۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۹:۱۱

معاون بهزیستی کرمانشاه:

۱۰۰۰ خیر کرمانشاهی در طرح حامی بهزیستی ثبت‌ نام کردند

۱۰۰۰ خیر کرمانشاهی در طرح حامی بهزیستی ثبت‌ نام کردند

کرمانشاه- معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: از سال گذشته تاکنون تعداد ۱۰۰۰ خیر در طرح حامی جهت تقبل هزینه‌های معلولان و بی‌سرپرستان بهزیستی استان کرمانشاه شرکت کردند.

صفدر مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: سازمان بهزیستی در بحث مشارکت‌ های نقدی، غیرنقدی و خدمات انجام وظیفه کرده و در این راستا سال گذشته مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان از محل مشارکت‌های عام نقدی در استان جمع آوری شد.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان کرمانشاه شماره حساب‌های ۲۳۴۵۳۶۳۰۴۱ و ۲۳۴۵۳۶۳۸۰۰ بانک ملت را جهت واریز کمک‌های نقدی مردمی برای کمک به مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه اعلام کرد و افزود: سامانه ۳۶۹۱ نیز برای دریافت کمک‌های نقدی فعال است.

مظفری افزود: سال گذشته مبلغ ۵۸ میلیون تومان کمک نقدی برای شیرخوارگاه کرمانشاه جمع‌آوری شد و از ابتدای سال ۹۳ مبلغ ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی اعطا و امسال نیز مبلغ ۴۷ میلیارد تومان مصوب داریم که تاکنون ۵ میلیارد تومان برای ۵۰۰ مددجو تحقق یافته است.

وی خواستار مشارکت خیران استان کرمانشاه در طرح حامی شد و گفت: خیران متقاضی در این امر خداپسندانه می‌توانند تامین مخارج معلولان و بی‌سرپرستان زیر ۱۴ سال را برعهده گرفته و وجوه نقدیشان را به حساب جامعه هدف واریز می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه افزود: از ابتدای سال ۹۳ تاکنون  تعداد ۱۰۰۰ حامی در این طرح شرکت کردند و حدود ۱۰۰۰ مددجو در استان کرمانشاه را تحت پوشش قرار دادند.

مظفری در پایان خواستار حمایت جامعه صنعت از مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه شد و گفت: بر اساس قانون آن دسته از واحدهای صنعتی که کمک‌های نقدی خود را به سازمان بهزیستی اعطا کنند از معافیت‌های مالیاتی معادل کمک نقدی خود برخوردار می‌شوند.

کد خبر 2859283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha