۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰

معاون پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه خبر داد:

کشف ۶۷۱ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه/ کشفیات ۱۵۱درصد افزایش یافت

کشف ۶۷۱ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه/ کشفیات ۱۵۱درصد افزایش یافت

کرمانشاه- معاون پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف ۶۷۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: این میزان نشان دهنده رشد ۱۵۱درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد صیدمحمدی صبح امروز چهارشنبه در اولین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمانشاه در سال ۹۴، اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر تا کنون ۱۱ طرح را در سطح مناطق آلوده کرمانشاه شامل پاکسازی، کنترل محور و ارتقای امنیت اجتماعی اجرا کرده که در سه ماهه اول امسال طی ۳۴۶ مرحله انجام شده است.

وی میزان کشفیات مواد مخدر در استان طی سال جاری را ۶۷۱ کیلوگرم عنوان کرد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۵۱ درصدی کشفیات را نشان می دهد.

صیدمحمدی در خصوص کمپ های ترک اعتیاد غیرمجاز نیز گفت: متاسفانه وسعت تبلیغات این کمپ ها به حدی است که نظر خانواده های افراد معتاد را جلب کرده و از سوی دیگر کمپ های مجاز تبلیغات چندانی ندارند.

معاون پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با بیان اینکه در کمپ های غیر مجاز ترک اعتیاد بالاترین اعمال غیر انسانی انجام می شود، از آمادگی برای مقابله با فعالیت های این مراکز خبر داد.

وی همچنین در خصوص عطاری های غیر مجاز نیز اظهار داشت: اقدامات مقابله ای با این عطاری ها و بویژه کسانی که در زمینه فروش داروهای ترک اعتیاد فعالیت می کنند آغاز شده است.

صیدمحمدی یادآور شد: متاسفانه باتوجه به آیین دادرسی جدید تعامل نیروی انتظامی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و قوه قضائیه به صورت سابق نیست و لازم است که این تعاملات افزایش یابد.

محمد خسروی رئیس اجرائیات اتاق اصناف کرمانشاه نیز در ادامه این جلسه از شناسایی ۱۲۷ عطاری در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: از این تعداد ۸۲ واحد صنفی و دارای مجوز، ۱۰ واحد در دست اقدام  و ۳۸ عطاری غیر مجاز بوده که ۳۶ مورد آن پلمب شده است.

کد خبر 2859612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha