۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خبر داد:

دستگیری ۸۱فروشنده مواد مخدر درکرمانشاه/ نقاط آلوده پاکسازی می شود

دستگیری ۸۱فروشنده مواد مخدر درکرمانشاه/ نقاط آلوده پاکسازی می شود

کرمانشاه- فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۸۱ فروشنده مواد مخدر از ابتدای امسال در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا شیرزادی صبح امروز چهارشنبه در اولین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمانشاه در سال ۹۴، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری ۴۹ کیلوگرم تریاک، ۲ کیلوگرم شیشه، هروئین و سایر مشتقات، بیش از ۱۶ هزار عدد قرص روانگردان و ۱۴۶ آمپول مخدر در شهرستان کشف شده و ۸۴۴ نفر نیز در این رابطه دستگیر شده اند.

وی همچنین از دستگیری ۸۱ فروشنده مواد مخدر طی مدت مذکور خبر داد و گفت: برای جمع آوری افراد معتاد در آخرین پاکسازی عمومی که اواخر سال گذشته انجام شد ۲۰ نقطه پاتوق شناسایی شد که پس از بازرسی ۱۷۵ نفر معتاد در حال استعمال مواد مخدر دستگیر و به کمپ ها انتقال داده شدند.

شیرزادی در خصوص مراکز ترک اعتیاد غیر مجاز در سطح شهرستان کرمانشاه، نیز گفت: این کمپ ها در مناطقی چون کرناچی، سرارود، روستای چنار و روستای بیلوار دایر بوده که تاکنون ۷ مورد از آنها پلمب شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه در این کمپ ها اتفاقات ناخوشایندی رخ داده و به حالت زورگیری معتادین را دستگیر و بدون رعایت شان انسانی به این مکان ها منتقل می کنند.

وی در پایان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده کرمانشاه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تعطیلات آخر هفته و عید سعید فطر در پیش است پاکسازی چهره شهر از معتادین به صورت ویژه در دستورکار است.

کد خبر 2859663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha