۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بوشهر :

۱۲ پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان بوشهر اجرا شد

۱۲ پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان بوشهر اجرا شد

بوشهر - مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از اجرایی شدن ۱۲ پروژه محرومیت‌زدایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه بوشهر، علیرضا فلاحی در بازدید از پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان بوشهر ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: این پروژه‌ها در روستاهای احمدی، تل‌سیاه، چاهکوتاه، دویره، سرمل، قلعه‌سوخته، کره‌بند و شهر چغادک اجرا می‌شود.

فلاحی با اشاره به اینکه ۱۲ پروژه در نقطه شهرستان بوشهر اجرا می‌شود، ادامه داد: ساخته خانه عالم در شهر چغادک، تعمیر مسجد امیرالمومنین(ع) در شهر چغادک، ساخت غسال‌خانه در تل‌سیاه و تعمیر حسینیه در روستای چاهکوتاه از جمله این پروژه‌هاست.

وی به دیگر موارد این پروژه‌ها اشاره و تصریح کرد: ساخت خانه عالم در چاهکوتاه، تعمیر حسینیه روستای دویره، ساخت مسجد روستای سرمل، ساخت غسال‌خانه در روستای قلعه‌سوخته، ساخت سرویس بهداشتی امام‌زاده جعفر و مسجد امیرالمومنین(ع) روستای کره‌بند از دیگر پروژه‌های اجرایی در شهرستان بوشهر هستند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر بر تسریع ساخت این پروژه‌ها تاکید کرد و خاطرنشان کرد: سعی داریم این پروژه‌ها با همکاری قرارگاه قرب کوثر خاتم‌النبیاء در کوتاه‌ترین زمان به پایان برسانیم.

کد خبر 2859700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha