۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۵۶

فرماندار قزوین:

توافق هسته ای موجب تکریم ملت ایران شد

توافق هسته ای موجب تکریم ملت ایران شد

قزوین- فرماندار شهرستان قزوین گفت: توافق هسته ای رویدادی تاریخی است که ضمن تکریم ملت ایران موجب تقویت اقتدار و منطق ایران اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موسوی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد طرح هجرت که در فرمانداری برگزار شد، اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران با پیروزی مقتدرانه در عرصه دیپلماسی و رسیدن به توافق هسته ای شاهد ثبت یک رویدادی تاریخی بود که وظیفه داریم این موفقیت بزرگ را به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و ملت شریف ایران تبریک بگوییم.

وی افزود: برخلاف افرادی که قطعنامه های سازمان ملل را کاغذ پاره خوانده و موجب بروز و ظهور پدیده دلالی و پیدایش افرادی چون بابک زنجانی در صادرات نفت کشور شدند پیروزی در توافق هسته ای نتیجه رویکرد عقلانی و منطقی دیپلماسی کشور در عرصه جهانی است و حقانیت ملت ایران را به دنیا ثابت کرد.

موسوی در ادامه با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان دستگاههای اجرایی به منظور اجرای طرح اقتصاد مقاومتی  تصریح کرد: اگر امروز سربازان دیپلماسی کشور در برابر قدرتهای جهانی با اقتدار از منافع ملی دفاع می کنند نتیجه اتکا به توان داخلی و توانمند سازی نیروی انسانی و اجرای طرح های خودکفایی و قطع وابستگی به بیگانگان است.

موسوی گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی شاهد اجرای پروژه های زیادی حتی در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته بوده ایم که باید در اجرای طرح های توسعه ای به اشتغال زایی در روستاها بیشتر توجه شود.

فرماندار قزوین در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی از فعالیت بسیجیان در خدمات رسانی به مردم و یاری دولت در اجرای طرح های عمرانی بر لزوم همکاری دستگاههای اجرای در جهت تحقق اهداف بسیج سازندگی و طرح هجرت تاکید کرد.

این مسول یادآورشد: در اجرای طرح هجرت و بسیج سازندگی باید علاوه براجرای پروژه های عمرانی مسایل آموزشی، فرهنگی و اعتقادی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان به منظور پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن شهرستان قزوین هم در این جلسه از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به منظور اجرای اقتصاد مقاومتی و سازندگی در این شهرستان خبر داد.

قزوین

عباس کاظمی گفت: از این میزان تسهیلات ۲۷ میلیارد ریال به مناطق روستایی و توابع اختصاص یافته و ۲۳ میلیارد باقی مانده در ناحیه شهری قزوین پرداخت خواهد شد.

وی  با بیان این که این تسهیلات با سود ۱۶ الی  ۱۸ درصد و به منظور اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی مانند راه اندازی صنایع تبدیلی پرداخت می شود افزود: متقاضیان برای ثبت نام می توانند به پایگاههای بسیج در مناطق مختلف شهرستان مراجعه کنند.

در این جلسه همچنین مسئولان دستگاههای اجرایی و بخشداران شهرستان قزوین راهکارهای عملی خود را در جهت اجرای هرچه بهتر طرح های بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی ارائه کردند.  

 

کد خبر 2860044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha