۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه به مهرخبر داد:

آغازدوردوم طرح تابستانی پلیس راه/ توقیف۷۲ساعته خودروهای حادثه ساز

آغازدوردوم طرح تابستانی پلیس راه/ توقیف۷۲ساعته خودروهای حادثه ساز

کرمانشاه- فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از آغاز مرحله دوم طرح تابستانی پلیس راه در محورهای استان از امروز خبر داد.

سرهنگ محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز مرحله دوم طرح تابستانی پلیس راه در کرمانشاه از امروز ۲۵ تیر ماه خبر داد.

وی با بیان اینکه این طرح تا پنجم مهر ماه ادامه خواهد داشت، افزود: همزمانی با ایام ماه مبارک رمضان موجب شد که در دور نخست سفرهای تابستانی، تعداد سفرهای محدودی انجام شده و حجم ترافیک در جاده ها کم باشد.

فرمانده پلیس راه کرمانشاه در ادامه به تعطیلات عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم برای ساماندهی ترافیک و کنترل محورهای مواصلاتی استان به منظور حفظ امنیت هموطنان اندیشیده شده است.

مرادی از حضور نیروهای کنترل محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: با افزایش تعداد دوربین های ثبت سرعت در این محورها، کنترل سرعت از سوی رانندگان به صورت جدی مورد نظارت قرار می گیرد.

این مسئول همچنین با بیان اینکه نیروهای کمکی نیز به نقاط حادثه خیز محورهای استان اعزام می شوند، از انجام تست سلامت برای رانندگان متخلف خبر داد و گفت: ارتکاب تخلفات حادثه ساز از سوی رانندگان منجر به توقیف خودروی آنها به مدت سه روز خواهد شد که این مدت با توجه به ابلاغیه های دریافتی از سوی مرکز قابل تمدید است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه در پایان از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شرایط یک سفر بی خطر را برای خود و دیگر هموطنان فراهم کنند.

کد خبر 2860302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha