۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۱۸

حجت الاسلام عابدینی:

ملت ایران، آمریکا رامحور شرارت می داند و به آن اعتماد ندارد

ملت ایران، آمریکا رامحور شرارت می داند و به آن اعتماد ندارد

قزوین- نماینده ولی فقه و امام جمعه قزوین گفت: ملت ایران همچنان آمریکا را محور شرارت می داند و به سران این کشور اعتماد ندارد و با پایان مذاکرات هم خشم و نفرت خود به استکبار را کاهش نخواهد داد.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه های آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در مسجدالنبی اظهارداشت: تقوای الهی را که در ماه رمضان با روزه، نماز، عبادت، ذکر خدا و عطوفت به دیگران کسب شده باید حفظ کنیم و در سایر ماههای نیز با معنویت انس داشته باشیم.

وی گفت: انس با قرآن که در ماه رمضان بیشتر شکل می گیرد در طول ایام سال هم باید ادامه داشته باشد تا با اعتصام به حبل الهی به سعادت رسید.

عابدینی تصریح کرد: عید فطر بزرگترین و بهترین عید برای مسلمین جهان است و باید شکرگذار باشیم که آن را درک خواهیم کرد.

همدلی و همزبانی رمز موفقیت در امور است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین بیان کرد: برای موفقیت و پیروزی در هر کاری نیازمند همدلی و همزبانی ملت و دولت هستیم که با این وحدت می توان موفقیتها را بیشتر کرد.

خطیب جمعه قزوین گفت: پس از اعلام پذیرش قطعنامه ۵۹۸ سازمان ملل در سال ۶۷ که امام راحل از آن به عنوان نوشیدن جام زهر یاد کردند به لطف الهی شرایطی فراهم شد که صدام با ذلت و خواری برای جمهوری اسلامی نامه نوشت و به اقتدار ایران گردن نهاد و نقشه آمریکا خنثی شد.

وی اضافه کرد: خداوند جایزه صداقت و شجاعت ملت را به فرزندان امام دادند و نتایج عزتمندی نصیب ملت شد.

ملت ایران به آمریکا اعتماد ندارد

عابدینی تصریح کرد: امروز هم باید دید با چه کسانی روبرو هستیم و کسانی که شیفته اجنبی هستند و اکثر آنها خارج نشین شده اند و دیگر در میان مردم جایی ندارند نباید خودشیفتگی به دشمنان را ترویج کنند.

وی اضافه کرد: آمریکا و هم پیمانانش که همه تاریخشان به قتل، غارت، تجاوز، بمباران مردم مظلوم ثبت شده و جنگ و خونریزی همه تاریخ آنها را می سازد نمی توانند مورد اعتماد قرار گیرند.

امام جمعه قزوین یادآورشد: هر چه خباثت و شرارت هست در وجود آمریکا و هم پیمانان آن جمع شده و ملت ایران همچنان آمریکا را محور شرارت می داندو به وی اعتماد نکرده و نخواهد کرد.

قزوین نماز جمعه

عابدینی اظهارداشت: تشکر کردن از فرزندان ملت در مذاکرات یک مطلب است که حواشی خود را دارد اما باید بدانیم آمریکا هیچگاه دست از شرارت برنخواهد داشت لذا ملل مسلمان جهان و ایران اسلامی هرگز دشمنی خود را با آمریکا کم نخواهد کرد و با گذشت زمان این خباثت بیشتر آشکار می شود.

مسئولان رفتاری شایسته دشمن داشته باشند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین بیان کرد:  اینگونه نیست که بعد از مذاکره نگاه ما به آمریکا عوض شود لذا از مسئولان و دست اندرکاران و کسانی که تریبونی در اختیار دارند انتظار داریم رفتاری شایسته دشمن از خود نشان دهند.

وی افزود: دوست جلوه دادن دشمن در نگاه قرآنی ممنوع است و هرگز خشم خود نسبت به استکبار را کاهش نخواهیم داد.

یمن، نمایشگاه فرهنگ شرارت آمریکاست

حجت الاسلام عابدینی اظهارداشت: امروز کشور یمن به عنوان نمایشگاهیی از فرهنگ شرارت آمریکا در معرض دید جهانیان است و همه مشاهده می کنند که منابع مالی عربستان با هدایت استکبار چهار ماه تمام این کشور را با خاک یکسان کرده و مردم را به خاک وخون کشیده اند لذا مردم هشیار هرگز به این حکومت اعتماد نخواهند کرد.

وی افزود: داعش فرزند ناخلف آمریکاست که ازسوی عربستان حمایت مالی می شود و شرارت های سوریه، عراق، یمن با هدایت این کشورها ادامه دارد.

عابدینی گفت: ایران اسلامی در شرایط کنونی حمایت دارویی، غذایی و معنوی از مردم مظلوم یمن را وظیفه اخلاقی و انسانی خود می داند و با قاطعیت آن را دنبال می کند.

کد خبر 2860866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha