۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۳۷

با قراردادی یک ساله؛

اسلامی به تیم فوتبال صبای قم ملحق شد

اسلامی به تیم فوتبال صبای قم ملحق شد

قم - کریم اسلامی، مهاجم فصل گذشته تیم مس کرمان و سابق صبا با عقد قرارداد رسمی بار دیگر به تیم فوتبال صبای قم ملحق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه صبای قم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال یک مهاجم بلندقامت به خدمت گرفت و مهاجم سابق خود را بار دیگر به این تیم بازگرداند.

عبدالکریم اسلامی که ۲ فصل پیش از صبا به مس کرمان پیوسته بود با نظر مساعد علی دایی سرمربی جدید صبا و پس از مذاکره با مسئولان صبا بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کرد.

اسلامی در سال‌های ۹۰ تا ۹۲ در صبای قم بازی می‌کرد و در طی دو فصل متوالی برای صبا در لیگ برتر فوتبال به میدان رفت اما سپس راهی کرمان شد تا در مس بازی کند.

با سقوط مس کرمان از لیگ برتر به دسته اول، اسلامی به کار خود در مس ادامه داد و فصل گذشته در این تیم در لیگ آزادگان بازی کرد اما در نهایت پس از این که مس نتوانست به لیگ برتر بازگردد، بار دیگر پیراهن صبا را بر تن کرد.

اسلامی در فصل ۹۱-۹۰ به صبا ملحق شد و در ۲۸ بازی از ۳۴ بازی صبا در برتر فوتبال برای این تیم به میدان رفت و  برای صبا ۳ گل به ثمر رساند و ۲ پاس گل نیز به هم تیمی‌های خود داد.

وی در فصل ۹۲-۹۱ فرصت کمتری برای حضور در ترکیب صبا پیدا کرد و همین امر عاملی شد تا وی صبا را ترک کند چنان که اسلامی در این فصل تنها در ۱۶ بازی لیگ برتر برای صبا به میدان رفت که تنها در ۵ مسابقه آن در فهرست ۱۱ نفره تیمش حاضر بود و ۲ گل نیز به ثمر رساند.

کد خبر 2863179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha