۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۴۶

در بهشهر؛

مرحله نيمه نهايی ليگ کشتی نوجوانان مازندران آغاز شد

مرحله نيمه نهايی ليگ کشتی نوجوانان مازندران آغاز شد

بهشهر - مسابقات مرحله نيمه نهايی ليگ کشتی نوجوانان مازندران با حضور ورزشکاران از شهرهای مختلف در بهشهر آغاز شد.

سید عسگر اکبری رئيس اداره ورزش و جوانان بهشهر بعد از ظهر جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اين مسابقات با حضور تيم های مختلف راه يافته از مرحله اول ليگ نوجوانان مازندران و در اوزان مختلف در سالن شهيد هاشمی نژاد بهشهر در حال برگزاری است.

وی افزود: مسابقات نيمه نهايی ليگ کشتی نوجوانان مازندران با حضور تيم های کشتی از شهرهای بهشهر، مياندرود، قائمشهر، بابل ب و تنکابن در دو زمان صبح و عصر امروز جمعه دوم مرداد ماه در سالن شهيد هاشمی نژاد بهشهر در حال برگزاری است.

رئيس اداره ورزش و جوانان بهشهر با اعلام اينکه اين دوره از مسابقات در ادامه مسابقات ليگ نوجوانان مازندران در حال برگزاری است، ادامه داد: تيم های برتر اين دوره از مسابقات، به مرحله نهايی مسابقات ليگ نوجوانان مازندران راه خواهند يافت.

اکبری گفت: مرحله اول اين دوره از مسابقات کشتی در ۵ مرحله در طول ماههای گذشته برگزار شد که از هر گروه ۵ تيم در اين دوره از مسابقات حضور داشتند و از هر گروه، دو تیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

وی ادامه داد: در مرحله نيمه نهايی نيز دو تيم به دوره نهايی که زمان و مکان آن متعاقبا" اعلام می شود، راه يافته و به رقابت می پردازند.

کد خبر 2864931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha