۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۱۵

آیت الله علما:

مذاکرات رفع دشمنی نمی کند/ عهد شکنی دشمنان آشکار است

مذاکرات رفع دشمنی نمی کند/ عهد شکنی دشمنان آشکار است

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمنان انقلاب به هیچ عنوان قابل اعتماد نبوده و مذاکرات موجب رفع دشمنی با آنها نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، به ۸ شوال سالروز تخریب حرم ائمه بقیع اشاره کرد و اظهار داشت: علی رغم تمامی دشمنی ها امروز دین اسلام در سراسر جهان در حال گسترش است.

وی افزود: امروز دشمنان دین اسلام با ایجاد گروهک های تروریستی و با انجام هزینه های فراوان به  دنبال ضربه زدن به اسلام و جلوگیری از گسترش این دین  الهی هستند.

آیت الله علما همچنین به ۵ مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در سال ۵۸ به حکم امام راحل (ره) و به امامت آیت الله طالقانی اشاره  کرد و گفت: از آن زمان تاکنون نماز جمعه پایگاهی برای مقاومت، ترویج معنویت و دفاع از مواضع دین اسلام بوده است.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: در حال حاضر در بیش از ۸۰۰ نقطه کشور نماز جمعه برگزار می شود و این از برکات انقلاب اسلامی است.

وی همچنین سالروز عملیات مرصاد در پنجم مرداد ماه را یادآور شد و خاطر نشان کرد: در این عملیات نیروهای مردمی، بسیج، سپاه و ارتش در مقابل  دشمنان ایستادند و با مقاومت خود برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات نظام به ثبت رساندند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با بیان سخنانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مذاکرات صورت گرفته با دولت های غربی، تصریح کرد: مذاکرات به هیچ عنوان رفع دشمنی نمی کند و رئیس جمهور آمریکا نیز طی روزهای اخیر و در سخنانی به صراحت دشمنی خود را اعلام کرد.

وی اظهار داشت: دشمنان ما نشان داده اند که به هیچ عنوان قابل اعتماد نبوده و به راحتی عهد شکنی خواهند کرد و ما باید در مقابل تمامی ترفندهای آنان هوشیار باشیم.

آیت الله علما، رعایت و مواظبت از مصالح ملی و مصالح انقلاب را وظیفه تمامی مسئولان دانست و گفت: نتیجه مذاکرات در حمایت ایران از مردم مظلوم منطقه نظیر یمن، بحرین، سوریه و افغانستان تاثیری نخواهد گذاشت.

خطیب جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود، اقتصاد مقاومتی را راهگشای مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد و افزود: تبیین اقتصاد مقاومتی وظیفه ای است که همه مسئولان باید در راستای عملی کردن آن تلاش کنند.

وی تصریح کرد: ما باید نگاهمان به داخل و ظرفیت های موجود در کشور باشد و با تکیه بر توان خود به سمت تعالی و پیشرفت حرکت کنیم.

کد خبر 2864945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha