۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۰۰

هشتم شوال سند خباثت آل سعود است

هشتم شوال سند خباثت آل سعود است

قم - یکی از اساتید حوزه علمیه قم، هشتم شوال، سالروز تخریب قبور ائمه بقیع را سند خباثت آل سعود و وهابیون دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدمصطفی صالحی بعدازظهر شنبه در مراسم سالروز هشتم شوال که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سالروز تخریب قبور ائمه اطهار(ع) توسط وهابیون با حمایت بی شرمانه آل سعود، اظهار کرد: دشمنی وهابیون با مسلمانان در واقع دشمنی آنها با دین اسلام و خدای متعال است.

وی تأکید کرد: منشأ دشمنی وهابیون از زمان بنی تمیم و گروهی است که بر روی امام علی(ع) قیام کردند و ایشان را کافر می‌دانستند.

به گفته این استاد حوزه، افرادی که این روزها در مقابل شیعیان یمن و مسلمانان سایر کشورها قد علم کرده‌اند باقیمانده خوارج هستند که سابقه زیادی در دشمنی با اهل بیت(ع) دارند.

وی روز تخریب قبور ائمه بقیع را سند خباثت آل سعود و وهابیون دانست و افزود: وهابیون زیارت قبور اهل بیت(ع)، شفاعت و ساختن بنا بر روی قبور اهل بیت(ع) را شرک می‌دانند در حالی که بر اساس آیات و روایات اسلامی عقاید آنها باطل است.

حجت‌الاسلام صالحی اضافه کرد: دشمنان اسلام می‌خواهند با تخریب قبور اهل بیت و ائمه اطهار(ع) محبت اهل بیت(ع) را از ما بگیرند، غافل از اینکه هیچ گاه این گونه نخواهد شد و اراده خداوند بر این است که یاد و نام اهل بیت باقی بماند.

کد خبر 2866673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha