۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۳ کشور در گفتگو بامهر:

۵۰ میلیارد تومان از طلب گندمکاران استان همدان پرداخت شده است

۵۰ میلیارد تومان از طلب گندمکاران استان همدان پرداخت شده است

همدان -رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۳ کشور گفت: تاکنون ۵۰ میلیارد تومان از طلب گندمکاران استان همدان پرداخت شده است.

محمد مهدی فرشچی موحد درگفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه خرید گندم در ۹۵ مرکز انجام می شود، افزود: از این تعداد ۲۵مرکز اصلی و ۷۰ مرکز نیز فرعی است تا کشاورزان گندم مازاد بر نیاز خود را با صرف کمترین هزینه و وقت به فروش برسانند.

وی با اشاره به اینکه قیمت خرید گندم در استان همدان هر کیلو ۱۱۵۵ تومان است، اظهارداشت: خرید گندم در استان همدان با افت ۴ و ۲ درصد انجام می شود و به ازای هر یک درصد سن زدگی اضافه ۱۰ تومان از قیمت خرید کم می شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان همدان با اشاره به اینکه موجودی سیلوهای دولتی، خصوصی و کارخانجات آرد و انبارهای رو باز استاندارد در مجموع حدود ۷۰۰ هزار تن است، ابراز داشت : تاکنون ۲۰۲ هزارتن گندم دراستان همدان خریداری شده است.

فرشچی موحد بانک عامل پرداخت مطالبات کشاورزان را بانک کشاورزی عنوان کرد و با بیان اینکه در حال پیگیری و رایزنی هستیم تا مطالبات کشاورزان هرچه سریع تر پرداخت شود، گفت: تاکنون ۵۰ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه خرید گندم از ابتدای تیرماه در استان آغاز شده است، افزود: خرید تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

فرشچی موحد اوج خرید گندم دراستان همدان را انتهای تیرماه و اوایل مرداد ماه عنوان کرد.

کد خبر 2867724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha