۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۱۴

نایب‌رئیس هیئت ووشوی قم در گفتگو با مهر:

بانوان ووشوکار قمی ۱۲ مدال مسابقات قهرمانی کشور را به دست آوردند

بانوان ووشوکار قمی ۱۲ مدال مسابقات قهرمانی کشور را به دست آوردند

قم - نایب‌رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: بانوان ووشوکار قمی ۱۲ مدال مسابقات قهرمانی کشور را به دست آوردند.

مریم منصوریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات ووشوی سبک لو هان چوآن قهرمانی کشور در حالی روز گذشته در کرج به کار خود پایان داد که تیم ووشوی بانوان استان قم در این مسابقات عملکرد بسیار خوبی از خود بر جای گذاشت.

وی افزود: تیم ووشوی بانوان قم که پیش از این در لیگ برتر ووشوی بانوان کشور و نیز مسابقات قهرمانی کشور در کرمانشاه نتایج قابل قبولی کسب کرده بود در این مسابقات سبکی نیز درخشان عمل کرد و توانست ۱۲ مدال این مسابقات را به دست بیاورد.

نایب‌رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: این رقابت‌ها در اردوگاه الزهرا ماهدشت کرج برگزار شد و ۲۶۰ ووشوکار از ۱۵ استان کشور در این مسابقات حاضر بودند که تیم ووشوی بانوان قم نیز با ۱۴ ورزشکار در این مسابقات حضور پیدا کرد.

منصوریان بیان داشت: این رقابت‌ها در رده‌های سنی مختلف برگزار شد و ووشوکاران قمی موفق به کسب ۴ مدال خوشرنگ طلا شدند ضمن این که ۳ مدال نقره و ۵ برنز نیز برای ووشکاران قمی به دست آمد اما با وجود این عملکرد خوب نتوانستیم در جمع ۳ تیم برتر قرار بگیریم.

وی عنوان کرد: در این پیکارها ووشوکاران در دو بخش تالو ۱۱۰ نفر و ساندا ۱۵۰ نفر رقابت کردند که در پایان و در مجموع تیم‌های البرز، تهران و کرمانشاه به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند در حالی که ۱۰ ووشوکار قمی در ساندا و ۴ ووشوکار قمی در تالو در این مسابقات حاضر بودند.

نایب‌رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: رقابت‌های بخش مردان این مسابقات نیز از ۱۴ مردادماه در سالن شهید حیدریان قم آغاز می‌شود و پیش‌بینی حضور ۷۰۰ ورزشکار در این مسابقات در قم صورت گرفته است.

کد خبر 2868198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha