۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۲

فرمانده سپاه ناحیه شازند:

اعزام ۱۷۵ نفر از شازند برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور

اعزام ۱۷۵ نفر از شازند برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور

شازند- فرمانده سپاه ناحیه شازند گفت: ۱۷۵ نفر از خواهران و برادران بسیجی و غیربسیجی از نقاط مختلف شهرستان شازند برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس به غرب کشور اعزام شدند.

علی رسولی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: متقاضیان اعزام شده در قالب پنج اتوبوس طی پنج روز از مناطق جنگی پاوه، اسلام آباد غرب، کرند، گردنه مرصاد، کرمانشاه، قصر شیرین، سرپل ذهاب، ارتفاعات بازی دراز و باغ موزه دفاع مقدس همدان دیدن می کنند.

وی گفت: همزمان با پنجم مرداد ماه و سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد متقاضیان از تمامی نقاط شهرستان به مناطق عملیاتی اعزام شده اند.

فرمانده سپاه ناحیه شازند، هدف از این اعزام را آشنایی جوانان با مناطق جنگی غرب کشور عنوان کرد و اظهار کرد: این کاروان با هدف آشنایی هر چه بهتر نسل جوان با آموزه های دفاع مقدس و تبیین شایسته مسیر و منطق شهدا در جامعه، مطابق با نیازهای فردی و اجتماعی به ‌اجرا خواهد رسید.

رسولی شهدا را ثروت های اعتقادی جامعه دانست و افزود: توجه مناسب به سیره و معنویت شهدا، سبب توسعه و ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه شازند با بیان اینکه خاطره گویی رزمندگان آن دوران در آشنایی نسل جوان با شرایط جنگ تاثیر خواهد داشت، افزود: در این اعزام، تعدادی از رزمندگانی که در عملیات مرصاد حضور داشته اند به روایتگری و بازگویی خاطرات می پردازند.

کد خبر 2868472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha