۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۱۵

تکواندو بین المللی کره جنوبی؛

پرونده تیم تکواندو ایران با سه مدال طلا، نقره و برنز بسته شد

پرونده تیم تکواندو ایران با سه مدال طلا، نقره و برنز بسته شد

پرونده تیم تكواندو كشورمان در رقابتهاي بین المللی کره جنوبي با کسب ۳ مدال طلا ، نقره و برنز بسته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات  شش روز به طور انجامید و تيم ملي تكواندو كشورمان كه نفرات اصلي خود را در اختيار نداشت با کسب يك مدال طلا، يك مدال نقره و يك مدال برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.

در نخستين روز اين رقابتها، آرمين هادي پور در وزن اول با شکست همه رقبا بر سكوي قهرماني ایستاد و طلا گرفت. اميد عميدي دروزن هفتم با كسب ۴ پيروزي و يك شكست نقره گرفت. روز گذشته هم  عليرضا نصرآزاداني با ۴ پيروزي و يك شكست مدال برنز وزن چهارم را به  خود اختصاص داد. 

اما امروز دوشنبه و در آخرين روز اين رقابتها، فرزاد ذوالقدري و مهرداد نورمحمدي، نمايندگان ايران در وزن ۶۸- كيلوگرم بودند كه ذوالقدري در نخستين گام نماينده لهستان را ۱۳ بر ۸ برد، سپس ۱۱ بر ۷ از سد ازبكستان گذشت و در ادامه ۱۷ بر ۹ كره جنوبي را شكست داد. وی در مرحله يك چهارم نهايي در حاليكه از مبارزه دوم با آسيب ديدگي دست مواجه شده بود در راند طلايي نتيجه را به نماينده كره جنوبي واگذار كرد و در يك قدمي مدال از كسب سكو بازماند.

مهرداد نورمحمدي نيز در نخستين گام برابر كره جنوبي متوقف شد. در روزهای گذشته هم سروش احمدی ، ابوالفضل یعقوبی ، فرزاد عبداللهی ، مرتضی شیری و محمد کاظمی هم از دست يابی به مدال بازمانده بودند. 

در پايان اين مسابقات، كميته برگزاري رقابت‌ها، بيژن مقانلو سرمربي تيم ملي تكواندوي كشورمان را به دليل مبارزه فني "آرمين هادي پور" در اين دوره از مسابقات، بعنوان مربي برتر رده سني بزرگسالان انتخاب كرد.

کد خبر 2868501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha