۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۳۵

مدیر کل اسبق بازرسی خراسان جنوبی:

۱۸۷۰ شکایت مردمی به ستاد خبری بازرسی خراسان جنوبی ارسال شد

۱۸۷۰ شکایت مردمی به ستاد خبری بازرسی خراسان جنوبی ارسال شد

بیرجند- مدیر کل اسبق بازرسی خراسان جنوبی از دریافت یک هزار و ۸۷۵ شکایت مردمی به ستاد خبری اداره کل بازرسی استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۲۰ شکوایه منجر به تشکیل پرونده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ستوده ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و  معارفه مدیرکل بازرسی استان اظهار کرد: خراسان جنوبی با دارا بودن ۱۱ شهرستان و ۷۵۰ هزار نفر جمعیت، استانی محروم از امکانات است.

وی بیان کرد: با این حال این استان غنی از مردمانی فهیم، ولایت مدار و سخت کوش بوده که با داشتن دانشگاه های متعدد و پیشنه تاریخی استانی فرهنگی محسوب می شود.

مدیرکل اسبق بازرسی خراسان جنوبی به خشکسالی های ۱۷ ساله در استان اشاره کرد و گفت: خشکسالی ها سبب خشک شدن قنات و فلج شدن زندگی مردم شده است اما مردم صبور و سخت کوش استان همواره پشتیبان نظام بوده اند.

ستوده تاکید کرد: از این رو  توجه ویژه به استان از جمله حقوق مسلم مردمان این مرز و بوم است که باید مورد توجه باشد.

 ۹۵۰ پیشنهاد برای جلوگیری از فساد اداری به دستگاه ها ارسال شد

وی با بیان اینکه مردم استان ناظران خوبی به کار مدیران هستند، بیان داشت: سازمان بازرسی در سایه تعامل و همکاری می تواند به بهترین نحو عمل کند.

مدیرکل اسبق بازرسی خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان بازرسی با رویکرد اصلاحی، پیشنهادات مبتکرانه ای به دستگاه ها ارائه می کند، بیان داشت: خوشبختانه تاکنون مدیران استان و در راس آن ها مدیریت عالی استان با استقبال از نظرات و پیشنهادات ما همکاری زیادی با سازمان داشته اند.

ستوده به عملکرد این سازمان در طول چهار سال گذشته اشاره کرد و گفت: از سال ۹۱ تاکنون ۱۱۳ بازرسی برنامه ای و ۷۱ بازرسی موردی در استان انجام شده که منجر به تشکیل پرونده شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۹۵۲ پیشنهاد برای اصلاح امور و جلوگیری از فساد اداری به دستگاه ها منتقل شد که مدیران نیز با آن همکاری داشتند.

۵۵ نفر به تخلفات اداری معرفی شدند

به گفته وی در چهار سال گذشته تعداد ۵۵ نفر به تخلفات اداری و ۱۲ نفر به مراجع قضایی استان معرفی شده اند.

مدیرکل اسبق بازرسی خراسان جنوبی از دریافت یک هزار و ۸۷۵ شکایت مردمی به ستاد خبری اداره کل بازرسی استان خبر داد و گفت: از  این تعداد ۴۲۰ شکوایه منجر به تشکیل پرونده شد.

ستوده ادامه داد: حدود ۲۴ درصد از شکایت های مردمی ارسال شده به ستاد خبری منجر به تشیکل پرونده شده اند.

وی به تشکیل کارگروه حفاظت ار محیط زیست در استان اشاره کرد و افزود: این کارگروه به منظور نظارت بر فعالیت دستگاه ها در راستای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی تشکیل شده است.

مدیرکل اسبق بازرسی خراسان جنوبی ادامه داد: از ابتدای تشکیل این کارگروه تاکنون چهار مورد بازرسی در این زمینه انجام شده است.

کد خبر 2869380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha