۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴

پیگیری مهر/

لغو حضور نماینده ورامین در مسابقات والیبال جام باشگاه های جهان

لغو حضور نماینده ورامین در مسابقات والیبال جام باشگاه های جهان

ورامین-در حالی که سال گذشته اعلام شده بود که متین ورامین به عنوان قهرمان آسیا دو سال پیاپی در مسابقات جام باشگاه های جهان شرکت می کند اما این موضوع متنفی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته تیم والیبال متین ورامین با کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر باشگاه های کشور به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در جام باشگاه های آسیا شرکت کرد.

نماینده ورامین در این مسابقات با تکیه بر بازیکنان ملی پوش خود توانست مقابل تمامی حریفان قدرتمند آسیایی خود به برتری دست پیدا کرده و بر سکوی قهرمانی مسابقات آسیایی قرار بگیرد.

پس از قهرمانی متین ورامین در جام باشگاه های آسیا، نماینده والیبال ورامین این بار به عنوان نماینده قاره آسیا به مسابقات جام باشگاه های جهان اعزام شد و پس از قرار گرفتن در گروه مرگ و بدون حضور ملی پوشان و بازیکنان مطرح خود در رده پنجم این مسابقات قرار گرفت.

باتوجه به نزدیکی مسابقات جام باشگاه های آسیا و جام باشگاه های جهان، مقرر شد تا تیم متین ورامین امسال نیز به عنوان نماینده باشگاه های آسیا در مسابقات جهانی حاضر شود که این امر شادی فراوانی را در میان هواداران والیبال در ورامین ایجاد کرد.

متین ورامین

سهمیه ای برای حضور در مسابقات جهانی نخواهیم داشت

در حالی که سال گذشته اعلام شده بود که متین ورامین به عنوان قهرمان آسیا دو سال پیاپی در مسابقات جام باشگاه های جهان شرکت می کند اما این موضوع متنفی شده است.

مجید بذرافشان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به منتفی شدن حضور نماینده ورامین در جام باشگاه های جهان اظهار داشت: ما قطعا این سهمیه را در مسابقات جام باشگاه های جهان نخواهیم داشت.

زمان مسابقات جام باشگاه های جهان تغییر کرده است

متین ورامین

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین افزود:در سال گذشته قرار بود که مسابقات جام باشگاه های جهان در تیرماه امسال برگزار شود و با توجه به اینکه مسابقات جام باشگاه های آسیا تا آن زمان برگزار نشده بود، مسئولان امر تصمیم گرفتند تا نماینده ورامین دو سال پیاپی در این مسابقات حاضر شود.

وی ادامه داد: امسال زمان مسابقات جام باشگاه های جهان تغییر کرده و از تیرماه به آبان یا آذر ماه افتاده است به همین خاطر تا آن زمان مسابقات جام باشگاه های آسیا برگزار و قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده قاره کهن در مسابقات جهانی حاضر خواهد شد.

کد خبر 2870754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha