۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۳

با اهدای زمین از سوی بنیاد مستضعفان؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صاحب ساختمان می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صاحب ساختمان می‌شود

بیرجند- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: با اهدای زمینی از سوی بنیاد مستضعفان ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در آینده ای نزدیک ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی ابراهیم زاده پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری که مناسبت ۱۲ مرداد ماه سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: این شورا بر اساس یک نیاز واقعی که در جامعه اسلامی احساس می‌شود به وجود آمده است.

 وی با بیان اینکه این شورا متشکل از چهار واژه شامل: شورا، هماهنگی، تبلیغات و اسلامی است، بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام نوپا بود که نیاز داشت به اینکه در عرصه جهانی تبلیغ شود و پیام انقلاب به دنیا صادر شود.

 وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تک روی و تک محوری در اجرا پرهیز دارد، بیان کرد: فعالیت این شورا با استفاده از خرد جمعی است.

حجت الاسلام ابراهیم زاده ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متشکل از همه نهادهایی که امر خدمت در عرصه‌های حضور اجتماعی به عهده دارد.

 وی گفت: در اساسنامه شورای هماهنگی از این شورا به عنوان یک نهاد عمومی دولتی به منظور ساماندهی برنامه‌های ملی و رسمی یاد شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت نقش تبلیغ و تبلیغات اسلامی عنوان کرد: جایگاه تبلیغ جایگاه بسیار مهمی است و دشمن نیز از همین طریق برای انهدام اجتماعات مردمی ما را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر درست تبلیغات صورت نگیرد موجب تباهی جامعه خواهد شد، ادامه داد: یکی از وظایف مهم شورا تبلیغات است که خبرنگاران از ارکان آن هستند.

وی بصیرت افزایی را از دیگر وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ذکر کرد و بیان داشت: بعد از فتنه سال ۷۸ که در دانشگاه تهران رخ داد وظیفه بصیرت افزایی و هدایتگری در سطح جامعه نیز جزو وظایف این شورا قرار گرفت.

 وی عنوان کرد: تجمع به عنوان آخرین مرحله در برنامه‌های فرهنگی و وقتی به اعلام موضع نیاز باشد و روشنگری کفایت نکند انجام می‌شود.

 وی ضمن تشکر از مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان گفت: ملت ایران همواره با حضور پرشور خود در صحنه‌های مهم انقلاب توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

ابراهیم زاده از آغاز عملیات اجرایی ساخت ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: زمین این پروژه را بنیاد مستضعفان به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اهدا کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در تمامی شهرستان‌های استان این شورا فعال است، گفت: اعتبارات این شورا متمرکز و محدود است و از مسئولان استان تقاضای کمک در زمینه تخصیص اعتبار را داریم.

کد خبر 2873010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha