۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۳۱

معاون فرماندار تبریز:

تبریز با کمبود اقامتگاه های گردشگری روبرو است

تبریز با کمبود اقامتگاه های گردشگری روبرو است

تبریز - معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تبریز گفت: بررسی ها حاکی از کمبود اقامتگاه های گردشگری در این شهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید برزگر یکشنبه در جمع خبرنگاران با تأکید بر لزوم استاندارد سازی و تیپ بندی هتل های سطح شهر تبریز گفت: بررسی ها حاکی از کمبود اقامت گاه در کلانشهر تبریز هستند و نیاز است که در این زمینه اقدامات جدی صورت گیرد و در این میان بحث هتل آپارتمان ها می تواند بسیار کارگشا باشد.

وی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به وضعیت پارک بان های شهر و پارکینگ ها و نیز تابلوهای پیش آگاهی به خصوص در مورد موزه های داخل شهر و مراکز گردشگری، افزود: صنایع دستی تبریز جز داشته های فاخر این شهر است و به همین دلیل در حوزه عرضه سوغات و صنایع دستی شهر تبریز سعی کنیم تمام محصولاتی که به نام این شهر عرضه می شوند، باید به تأییدیه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان رسیده باشد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از انتخاب نام جشنواره فیروزه گفت: مسجد کبود در تبریز به عنوان فیروزه جهان اسلام تعریف و نهادینه شده است. از این رو، برای معرفی تبریز و برگزاری جشنواره های مختلف می توان از ائلمان ها و برندهای دیگری استفاده کرد.

برزگر در پایان با اشاره به معرفی کاندیداهای انتخاب شهر نمونه گردشگری سال ۲۰۱۶ و نامزدی تبریز به عنوان «میزبان گردشگران» و جشنواره مهرماه ابوظبی گفت: باید تمام تلاش مان را در این زمینه به کار گیریم و با دقت و اهتمام بیشتر در این خصوص، برنامه های اجرایی خود را پیش ببریم تا اهداف معرفی ظرفیت های گردشگری تبریز در سطح بین المللی محقق شود.

کد خبر 2873031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha