۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۲۶

فعال اقتصادی ایرانی عنوان کرد:

تحریم ها مانع فعالیت سرمایه گذاران ایرانی در اسپانیا نبوده است

تحریم ها مانع فعالیت سرمایه گذاران ایرانی در اسپانیا نبوده است

خرم آباد - یک فعال اقتصادی ایرانی در اسپانیا گفت: تحریم ها مانعی برای فعالیت اقتصادی ایرانی ها در اسپانیا نبوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد موسوی ظهر یکشنبه در دیدار فعالان اقتصادی لرستان با سفیر اسپانیا در ایران با اشاره به اینکه در بین کشورهای اتحادیه اروپا، اسپانیا نزدیک ترین مواضع را به ایران داشته است، اظهار داشت: اسپانیا در تصمیم گیری های خود عناد و تضادی با ایران نداشته است.

وی با بیان اینکه اسپانیا حتی تحریم های سازمان ملل علیه ایران را در نظر نگرفت، تصریح کرد: تنها به دلیل عضویت در اتحادیه اروپا تحریم هایی را که این اتحادیه علیه ایران در نظر گرفته بود را رعایت کرد.

این فعال اقتصادی ایرانی در اسپانیا با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ سال است که با کشور اسپانیا رابطه تجاری دارم، گفت: تحریم ها مانعی برای فعالیت اقتصادی ایرانی ها در اسپانیا نبوده است.

موسوی با بیان اینکه ایران ارتباطاتی با چندین شرکت اسپانیایی در حوزه های صنایع فولاد، معادن، تجهیزات جابه جایی بار در معادن و بنادر دارد، تصریح کرد: کشور اسپانیا با توجه به نیروی کار ارزانی که دارد در حوزه های خودرو سازی، کشاورزی و ماشین آلات عمرانی جزء کشورهای برتر اروپا است.

وی با تاکید بر اینکه کشور اسپانیا از نظر صنعت جزء کشورهای مطرح است، افزود: روابط تجاری و صنعتی  ایران و اسپانیا پس از جنگ به شکل گسترده ای افزایش یافت.

فعال اقتصادی ایرانی در اسپانیا ادامه داد: قیمت ها در کشور اسپانیا نسبت به سایر کشورهای حوزه اروپا رقابت پذیر تر بوده و از نظر فرهنگ نیز به فرهنگ ایران شبیه هستند و به همین دلیل کشور مناسبی برای مبادله اقتصادی است.

کد خبر 2873112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha