۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۱۴

تیم کوهنوردی افراد مبتلا به ام. اس به آرارات صعود می‎کند

تیم کوهنوردی افراد مبتلا به ام. اس به آرارات صعود می‎کند

تیم کوهنوردان مبتلا به بیماری «ام. اس» در اولین صعود برون مرزی خود عازم قله ۵۱۳۷ متری آرارات ترکیه می‎شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی بنیاد امور بیماری‎های خاص، گروه کوهنوردی ام .اس سنتر چهارشنبه ۱۴ مرداد ماه عازم مرز بازرگان می‌شود و صعود سه روزه تیم به قله آرارات طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ مرداد ماه انجام خواهد شد.

تیم کوهنوردان مبتلا به بیماری ام. اس (گروه کوهنوردی ام. اس سنتر) متشکل از ۴ کوهنورد به نام‌های حمیدرضا رحیمی، حمید ابراهیمی، عالم کلانی و شهرزاد علی‌پور در صعود به قله آرارات شرکت می‏‌کنند.

حمیدرضا رحیمی سرپرست گروه کوهنوردی ام. اس سنتر در خصوص آمادگی این تیم گفت: گروه ام. اس سنتر، صعود به قله‎های دماوند، سبلان، شاه البرز، الوند و توچال را در کارنامه خود دارد. برای حضور موفق تیم مبتلایان به ام. اس در دو ماه گذشته چهار اردوی داخلی و تمرینات گسترده هوازی برگزار شده است. امیدواریم نخستین صعود به قله  آرارات  نیز با موفقیت برگزار  شود.

وی افزود: صعود به قله آرارات با هدف باور بیماران مبتلا به ام .اس  بر توانایی‎های خویش انجام می‎شود  و امیدواریم افرادی که مبتلا به بیماری‎های خاص مانند ام. اس هستند بتوانند با تلاش و انگیزه مضاعف در عرصه ورزش با هدف برای سلامتی حرکت کنند و با تلاش بر بیماری خود مسلط شوند و در مسیر تندرستی گام بردارند.

کد خبر 2873917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha