۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۱۴

۱۲ پروژه صنعتی در گلستان افتتاح می شود

۱۲ پروژه صنعتی در گلستان افتتاح می شود

گرگان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از افتتاح ۱۲پروژه صنعتی با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۷۸ نفر با حضور معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینقلی قوانلو ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: این افتتاحیه ها به صورت متمرکز در کارخانه «ساخت و بازیافت گلستان کاغذپرشیا» با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار می شود.

وی ادامه داد: صنایع کیمیا روکش گلستان، فرآورده های غذایی نسیم لذیذ گلستان، گروه صنعتی ویستا پولاد هزاره، تعاونی فدک شرق، تعاونی تولیدی آرد زاهدی، نورشیمی فندرسک، دردانه امین آلتن صحرا، بسته بندی کاسپین گلستان، علینقی عسکری، سعید زرگری و فولادکاوان گلستان از دیگر واحدهای صنعتی است که افتتاح می شود.

قوانلو با بیان اینکه گلستان در بخش صنعت، معدن و تجارت در حال پیشرفت است، گفت: پروانه های بهره برداری صادر شده نسبت به سال ۹۳ رشد ۱۷ درصدی داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان اظهار امیدواری کرد که تا پایان امسال بتوانیم رتبه گلستان را از ۲۸ به رتبه های کمتر از ۲۰ ارتقاء بدهیم.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۳ حدود ۱۰۰ جواز تاسیس صادر کردیم، افزود: در بین ۳۱ استان کشور در پروانه های بهره برداری و چواز تاسیس رتبه ۱۸ را داریم.

گلستان میزبان اولین همایش کشوری نماداعتماد الکترونیکی وکسب وکارمجازی

قوانلو همچنین از برگزاری اولین همایش کشوری نماد اعتماد الکترونیکی و کسب و کار مجازی در دانشگاه آزاد واحد گرگان در ۱۴ مرداد خبر داد و گفت: در گلستان ۱۱۰ شرکت و فردحقیقی نماد اعتماد الکترونیکی دارند.

وی با بیان اینکه ۳۵۷ شرکت و فرد حقیقی برای گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی ثبت نام کرده اند، افزود: این نماد مجوزی برای خرید و فروش های الکترونیکی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: وزارتخانه با توجه به گسترش این فروشگاه ها و خدمات و جهت ساماندهی این موارد این نماد را تعریف کرده است.

وی با بیان اینکه پلیس فتا هم در این همایش حضور دارد، گفت: اگر فروشگاه های الکترونیکی این نماد را نداشته باشند حق خرید و فروش الکترونیکی ندارند.

قوانلو ادامه داد: برنامه های ما بر مبنای اقتصاد مقاومتی و تکیه بر داده های خودمان است و یکی از دلایل اینکه توانسته ایم در شرایط تحریم رشد اقتصادی داشته باشیم هم همین مسئله است.

کد خبر 2873969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha