۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۳۸

آیت الله میرعمادی مطرح کرد:

بنیادمسکن از برکات انقلاب/ ظرفیت روستاییان برای توسعه استفاده شود

بنیادمسکن از برکات انقلاب/ ظرفیت روستاییان برای توسعه استفاده شود

خرم آباد - نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از برکات انقلاب است که با تاسیس این بنیاد شاهد خدمات فراوان در هر نقطه کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیداحمد میرعمادی ظهر دوشنبه در مراسم بهره برداری از طرح هادی روستای بیشه با رویکرد توسعه گردشگری اظهار داشت: روستاها یکی از ظرفیت های مهم کشور هستند که در آنها ظرفیت های بالقوه فراوانی در زمینه های کشاورزی، اقتصادی، تولیدی و گردشگری وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت های روستاییان برای پیشرفت جامعه می توان استفاده کرد، افزود: روستاییان و عشایر با کمترین هزینه تولیدکننده هستند و این قشر زحمت کش هزینه های زندگی را خودشان تامین می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد بر اهمیت تقویت ظرفیت روستاها تاکید کرد و ادامه داد: روستاییان و عشایر بسیاری از نیازمندی های کشور را برطرف می کنند و اگر این ظرفیت ها به خودکفایی برسند به بیگانگان نیازی نخواهیم داشت.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه باید به سمت خودکفایی روستاییان حرکت کنیم، تصریح کرد: توجه به ظرفیت های روستاها می تواند زمینه تحقق و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را فراهم آورد.

وی عنوان کرد: در روستاهای لرستان ظرفیت های گردشگری، طبیعت بکر و آبشارهای فراوان و بی نظیر وجود دارد که با حمایت های لازم و برنامه ریزی دقیق و جامع در این روستاها شاهد رونق گردشگری در لرستان خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد توجه به ظرفیت های روستاها را عامل توانمندسازی روستاها دانست و خاطرنشان کرد: با این اقدامات شاهد کاهش مهاجرت از روستا به شهر خواهیم بود.

آیت الله میرعمادی بیان داشت: با ایجاد امکانات لازم در روستاها عدالت اجتماعی و توجه به محرومان و مستضعفان که مورد تاکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده است اجرا می شود.

وی با بیان اینکه تحقق عدالت اجتماعی موجب همبستگی مردم، استحکام پایه های نظام و اقتدار ایران اسلامی می شود، افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از برکات انقلاب بود که با تاسیس این بنیاد شاهد خدمات فراوان در هر نقطه کشور هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهای کشور اشاره کرد و ادامه داد: طرح های هادی روستایی، بهسازی روستاها و مقاوم سازی خانه های روستایی از جمله این طرح هاست.

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: روستاییان از طرح مقاوم سازی استقبال و از تسهیلات بانکی استفاده کرده و اقدام به مقاوم سازی واحدهای خود کنند.

کد خبر 2874119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha