۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۵۵

رئیس بسیج ورزشکاران استان مرکزی:

متولیان ورزش استان مرکزی با بسیج ورزشکاران تعامل کنند

متولیان ورزش استان مرکزی با بسیج ورزشکاران تعامل کنند

اراک- رئیس بسیج ورزشکاران سپاه روح الله استان مرکزی گفت: حضور متولیان ورزش استان در حمایت از بسیج ورزشکاران کمرنگ است اما باید بدانند که سازمان بسیج ورزشکاران در حوزه فرهنگی، بازوی ورزش این استان است.

علی ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: حضور متولیان ورزش استان در حمایت از بسیج ورزشکاران کمرنگ است اما باید بدانند که سازمان بسیج ورزشکاران در حوزه فرهنگی، بازوی ورزش این استان است.

وی افزود: این موازی کاری ها به جای ارتقای سطح فرهنگی ورزش استان، موجب از دست دادن فرصت های ارزشمند می شود و امیدواریم از موازی کاری خودداری شود و  متولیان ورزش، به ضرورت حمایت فرهنگی در ورزش توچه ویژه ای نشان دهند.

رئیس بسیج ورزشکاران سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به چگونگی شکل گیری بسیج ورزشکاران گفت: استفاده از پتانسیل ورزشی استان مرکزی در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تربیت جوانان و نوجوانان ورزشکار در تمامی رشته های ورزشی، تقویت روحیه معنوی و اخلاق گرایانه در جامعه ورزشی، جلوگیری از نفوذ فرهنگ منحط غرب، مقابله با تهدید نرم دشمن در حوزه ورزش و فراهم کردن بستر لازم برای به کارگیری شخصیت های تاثیرگذار ورزشی در امر تربیت اخلاقی و معنوی ورزشکاران، بخشی از اهداف این سازمان است.

ذوالفقاری افزود: امسال از سوی سازمان بسیج مستضعفان هفته فرهنگ و منش پهلوانی و ورزش زورخانه ای به بسیج ورزشکاران استان مرکزی ابلاغ شد و در همین راستا برنامه های این هفته با هماهنگی و مساعدت هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی تدوین و تبیین شد.

وی اظهار داشت: این برنامه ها توسط سازمان و کانون های بسیج ورزشکاران، در شهرستان های اراک، ساوه، خمین، شازند، محلات و زرندیه اجرا شد.

ذوالفقاری دیدار با خانواده های شهدای ورزشکار، تجلیل از پیشکسوتان ورزش و ورزشکاران اخلاق مدار، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام و شهدای ورزشکار، رونمایی از پوستر شهید علی شمنسی پور، ورزشکار شاخص سال ۹۴ استان مرکزی و قهرمان پرتاب وزنه کشور را از برنامه های اجرای شده در این هفته برشمرد.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش اخلاق اسلامی و راهبردهای ارزشی در ورزش ویژه هیئت های ورزش و مدیران ورزشی و آموزش سرگروه های صالحین با هدف ارتقای سطح معنوی و بصیرتی ورزشکاران، از دیگر برنامه های پیش روی بسیج ورزشکاران در طول سال جاری همراه با برنامه های فرهنگی است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه روح الله استان مرکزی گفت: برنامه های بصیرتی متناسب با شرایط روز در راستای بصیرت افزایی ورزشکاران با استفاده از استادان مجرب، فعالیت در حلقه های تربیتی صالحین بسیج و رشد فضای فرهنگی و ارزشی اماکن برگزاری مسابقات ورزشی، در دستور کار سازمان بسیج ورزشکاران استان مرکزی قرار دارد.

کد خبر 2874155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احمد ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
      0 0
      سلام واقعا راست میگه سر و کله زدن با این مسئولان ورزشی کار خیلی دشواری است ...