۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶

محمد نوازی در گفتگو با مهر:

کاری به قلعه‌نویی نداریم/ مقابل ملوان شرایط به سود ماست

کاری به قلعه‌نویی نداریم/ مقابل ملوان شرایط به سود ماست

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان به دنبال جمع آوری امتیاز در ابتدای فصل هستند در خصوص رویارویی با قلعه‌نویی در هفته دوم گفت: ما کاری به قلعه‌نویی نداریم و به دنبال برد هستیم.

محمد نوازی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نخستین برد فصل این تیم برابر سیاه‌جامگان مشهد خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که بازی اول را بردیم و فصل را با پیروزی شروع کردیم. به نظرم با این بازی خوبی که ارایه کردیم سطح توقعات بالا رفته است. ما قبل از بازی با سیاه جامگان تنها سه روز به طور کامل تمرین تاکتیکی داشتیم اما پس از آن فرصت بیشتری داشتیم و با آمدن بازیکنان کروات و برزیلی تیم شرایط بهتری خواهیم داشت.

وی در خصوص وضعیت پروپیچ و ریوالدو گفت: پرو پیچ در کوران مسابقات قرار داشت و مشکلی از این بابت ندارد و بازیکن برزیلی هم در حال هماهنگ شدن با تیم است. این بازیکنان در تمرینات خوب کار می‌کنند و امیدوارم که به استقلال بتوانند کمک کنند.

از مربی استقلال درباره بازی با ملوان در هفته دوم لیگ برتر تصریح کرد: بازی با ملوان هم مثل سایر دیدارها است. ما در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم و شرایط به سود استقلال خواهد بود. هدف ما این است که از همین ابتدای فصل امتیازات خوبی را جمع کنیم و استقلال را به جایگاه واقعی خود برگردانیم. البته این را بگویم نقش مربیان تا لب خط است و بقیه به خود بازیکنان بر می‌گردد. امیدوارم که بازیکنان شرایط را به خوبی درک کنند.

رویارویی استقلال و قلعه‌نویی در هفته دوم لیگ برتر سوژه تازه‌ای برای هواداران این تیم است که نوازی در این باره گفت: ما کاری با آقای قلعه‌نویی نداریم. ایشان سالیان زیادی برای استقلال زحمت کشیده و افتخارات فراوانی هم کسب کرده است.

مربی تیم استقلال در خصوص حاشیه‌سازی کرار در شروع فصل گفت: من اطلاعی در این باره ندارم و بهتر است با آقای مظلومی در این باره صحبت کنید.

کد خبر 2874663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha