۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۳۷

قطعه نخست بزرگراه اهر –تبریز تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می رسد

قطعه نخست بزرگراه اهر –تبریز تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می رسد

اهر- فرماندار شهرستان اهر از اتمام قطعه نخست بزرگراه اهر – تبریز در دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد عابدی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اهر اظهار داشت: عملیات اجرایی قطعه نخست بزرگراه اهر – تبریز در مراحل پایانی خود قرار دارد و تلاش می کنیم تا این قطعه در دو ماه آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی مصلای نماز جمعه در شهرستان اهر خبر داد و گفت: برای تکمیل مصلای نماز جمعه اهر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

فرماندار اهر با اشاره به اینکه طی سال جاری بیش از ۳۰ هزار تن گندم در این شهرستان برداشت می شود، افزود: با توجه به بارندگی مناسب باران، برداشت محصول گندم در سال جاری نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی همچنین گفت: با توجه به گسترش فضای سبز در پارک شیخ شهاب الدین اهری ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر بزودی به محل تعیین شده انتقال می یابد.

عابدی اظهار داشت: ساختمان پاسگاه پلیس راه اهر – تبریز به پیمانکار واگذار شده و عملیات اجرایی احداث این پاسگاه طی هفته های آتی آغاز می شود.

فرماندار شهرستان اهر در پایان اضافه کرد: پروژه گازرسانی به ۱۲ روستای شهرستان اهر در مسیر ورگهان بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم بتوانیم تا اواخر امسال افتتاح و مورد بهره برداری قرار دهیم.

کد خبر 2875984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha