۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۸:۵۷

با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری؛

از یادبود آیت الله فیروزآبادی در شهرری پرده برداری شد

از یادبود آیت الله فیروزآبادی در شهرری پرده برداری شد

شهرری-با حضور چندین تن از نمایندگان مجلس و حجت الاسلام علی اکبری رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور از یادبود آیت الله فیروزآبادی پرده برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه مراسم بزرگداشت آیت الله سید رضا فیروزآبادی با حضور پرشور علما و روحانیون، طلاب، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم متدین و انقلابی شهرری در مسجد فیروزآبادی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم چندین تن از نمایندگان مجلس از جمله حسین طلا و حجت الاسلام علی اکبری رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور به همراه مسئولان شهرستان ری حضور داشتند.

پرده برداری از یادبود آیت الله فیروزآبادی به پاس تلاش های فراوان وی یکی از بخش های مهم مراسم بزرگداشت این عالم ربانی در مسجد فیروزآبادی ری بود.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است امسال مراسم بزرگداشت علما و ائمه جماعات برجسته مساجد تهران در فاصله زمانی مشخص با حضور مسئولان و شخصیت های کشوری برگزار شود.

آیت الله سید محمد قائم مقامی در این مراسم با اشاره به ویژگی های برجسته اخلاقی، تربیتی، سیاسی و اجتماعی آیت الله فیروزآبادی اظهار داشت: آیت الله فیروزآبادی از شاگردان حقیقی مکتب امام صادق(ع) بود و همواره رویکرد عقلانی را در زندگی خود پیدا می ساخت.

این استاد برجسته حوزه و دانشگاه افزود: آیت الله فیروزآبادی مزین به لباس تقوا بود به همین خاطر از بسیاری از انحرافات و فسادهایی که سیاسیون زمان وی گرفتار آن شدند، در امان ماند.

وی با اشاره به بخش سیاسی زندگی آیت الله فیروزآبادی ادامه داد: آیت الله فیروزآبادی در جریان مشروطه نیز نقش آفرینی کرد اما تا زمانی که مشروطه بر اساس اصول دین و اسلام در حرکت بود آن را پذیرفت.

کد خبر 2876445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha