۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۰۰

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان:

حدادی‌فر کلیدی‌ترین بازیکن ذوب‌آهن است/امید به پیروزی در شهرآورد

حدادی‌فر کلیدی‌ترین بازیکن ذوب‌آهن است/امید به پیروزی در شهرآورد

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: حدادی‌فر کلیدی‌ترین بازیکن ذوب‌آهن است و امیدوار هستم که او را در بازی‌های آینده همراه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه شهرآوردها همیشه از اهمیت بسیاری برخوردار هستند، اظهار داشت: بدون شک بازیکنان ما با توجه به شرایط فنی و کیفیت خود، بازی خوبی از خود به نمایش می‌گذارند و با توجه به شرایط سپاهان نیز، این دیدار یک مسابقه تماشاگرپسند می‌شود.

وی افزود: ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد اما تلاش می‌کند که در هفته دوم و دیدار مقابل ذوب‌آهن پیروز باشد.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه سپاهان و ذوب‌آهن هر دو نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌روند، ادامه داد: بدون شک این دیدار شرایط بسیار خاصی دارد و ما باید بهترین عملکرد خود را در مسابقه به نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون تغییر زمان شهرآورد اصفهان تصریح کرد: به هر حال تغییراتی در زمینه زمان مسابقه صورت گرفت اما باید بگویم که هر دو تیم هواداران خاص خود را دارند و برگزاری همزمان فینال لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان و شهرآورد نصف‌جهان، تأثیری بر یکدیگر نمی‌گذارند.

گل‌محمدی با بیان اینکه بازیکنان ذوب‌آهن هیچ‌گونه ناهماهنگی ندارند، گفت: تیم ما با کمترین تغییر نسبت به فصل گذشته در مسابقات لیگ برتر حاضر شد و بدون شک عدم نتیجه‌گیری در هفته نخست به دلیل ناهماهنگی و عدم همدلی بازیکنان نیست.

وی اضافه کرد: متأسفانه ما قاسم حدادی‌فر که کلیدی‌ترین بازیکن تیم به شمار می‌رود را برای این مسابقه حساس از دست دادیم اما امیدوار هستم که او در بازی بعدی همراه ما باشد.

کد خبر 2876846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha