۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۳۹

حاشیه‎های بازی راه‎آهن و سایپا؛

حضور نکونام و فریادهای کاظمی/ جایگاه نامناسب برای خبرنگاران!

حضور نکونام و فریادهای کاظمی/ جایگاه نامناسب برای خبرنگاران!

دیدار تیم‎های راه‎آهن و سایپا در شرایطی با برتری شاگردان مجید جلالی همراه شد که جواد نکونام اولین بازی فصلش را برای سایپا انجام داد و در این مسابقه گل‎زنی هم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های راه‌آهن و سایپا در هفته دوم جام خلیجفارس در شرایطی در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد که ابراهیم صادقی با وجود حضور جواد نکونام در ترکیب سایپا، بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته است.

حاشیههای این مسابقه را در زیر می‌خوانید:
*بیش از ۵۰۰ هوادار برای تماشای این مسابقات در ورزشگاه شهدای شهر قدس حضور داشتند. نکته جالب توجه این بود که حدود ۵۰ تن از آنها خردسالانی بودند که تیم راه‌آهن را تشویق می‌کردند، این در شرایطی بود که آنها نام بازیکنان راه‌آهن را نمی‌دانستند.

*در ورزشگاه شهدای شهر قدس بلیت‌فروشی صورت نگرفت و هواداران به صورت رایگان این مسابقه را تماشا کردند.

*علیرضا رحیمی مدیرعامل راه‌آهن و حمیدرضا علی‌عسگری بازیکن سابق پرسپولیس و کنونی راه‌آهن از جمله افرادی بودند که از جایگاه VIP مسابقه را تماشا می‌کردند.

*داور این مسابقه دقیقه ۳۰ به علت گرمای هوا حدود ۲ دقیقه وقت آب‌خوری به بازیکنان داد.

* جواد نکونام نیمه اول را از روی نیمکت تماشا می‌کرد و دقیقه ۵۴ وارد زمین مسابقه شد. نکته جالب این بود که با وجود حضور نکونام در ترکیب سایپا، ابراهیم صادقی بازوبند کاپیتانی بر بازو بسته بود.

*در شرایطی که پیراهن شماره یک سایپایی‌ها هیچ شباهتی با پیراهن زردرنگ راه‌آهن نداشت، اما آنها ترجیح دادند تا در این بازی از لباس‌های دوم خود که سفید و مشکی بود، استفاده کنند. نکته جالب این بود که برخی از هواداران حتی این تیم را با صبای قم اشتباه گرفته بودند.

* فرهاد کاظمی از کنار نیمکت بازی را تماشا می‌کرد، این در شرایطی بود که مرتضی کرمانی‌مقدم از کنار خط توصیه‌های فنی را به بازیکنان ارائه می‌داد. کاظمی در دقایق پایانی به کنار زمین آمد و با عصانیت فریادهای بلندی سر بازیکنان زد.

* محل اسکان خبرنگاران در ورزشگاه شهدای شهر قدس بسیار نامناسب بود و هیچ تهویه هوایی نبود و به علت گرمای شدید هوا به سونا شبیه شده بود، مساله‌ای که باعث شد تا هیچ‌یک از خبرنگاران نتوانند در این جایگاه حضور پیدا کنند و از سکوی هواداران این بازی را تماشا کردند. اینترنتی هم برای خبرنگاران در ورزشگاه در نظر گرفته نشده بود.

کد خبر 2876858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha