۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵

در پردیس کوروش

«عصر یخبندان» هر شب یک سانس با زیرنویس انگلیسی روی پرده می‌رود

«عصر یخبندان» هر شب یک سانس با زیرنویس انگلیسی روی پرده می‌رود

منصور لشکری قوچانی تهیه‌کننده «عصر یخبندان» بیان کرد این فیلم هر شب ساعت ۲۱:۲۰ با زیرنویس انگلیسی در پردیس کوروش اکران می شود.

منصور لشکری قوچانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «عصر یخبندان» در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: فیلم سینمایی «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی هر شب ساعت ۲۱:۲۰ دقیقه در سالن لاله زار پردیس سینمایی کوروش با زیرنویس انگلیسی پخش می شود.

وی درباره لزوم نمایش این فیلم با زیرنویس انگلیسی توضیح داد: بعد از تایید محتوای این فیلم سینمایی توسط دفتر مبارزه با جرایم و مواد مخدر سازمان ملل و اجازه استفاده از برند این سازمان در «عصر یخبندان»، بسیاری از اعضای سفارت های مختلف درخواست تماشای این فیلم را داده اند به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا یک سانس از نمایش این فیلم در سینما کورش با زیرنویس انگلیسی باشد.

این تهیه کننده سینما با اشاره به حضور بین المللی «عصر یخبندان» گفت: در حال حاضر نمایش این فیلم در کشور کانادا آغاز شده است و بعد از دریافت بازخوردها از این کشور، برنامه ریزی برای اکران فیلم در دیگر کشورها را آغاز می کنیم.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون بهرام رادان، فرهاد اصلانی، مهتاب کرامتی، آناهیتا نعمتی، سحر دولتشاهی، ژاله صامتی حضور دارند.

کد خبر 2878802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بان ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
      0 0
      اگر به زبان انگلیسی مسلط نباشیم اگر یک خارجی پرسید چرا ادعا میکنید که اسلام دین برابری و برادری است ونه دین کشت وکشتار مثل افراد بدون زبان باید به او نگاه کنیم پس بدانیم زبان بین المللی دوست ماست نه اجنبی پرستی و خودمان وفرزندانمان این علم را بیاموزیم