۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۵۹

به مناسبت روز صنایع کوچک؛

پنج واحد تولیدی در شهرک های صنعتی گلستان بهره برداری شد

پنج واحد تولیدی در شهرک های صنعتی گلستان بهره برداری شد

مینودشت- با حضور معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی کشور از پنج واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی گلستان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان بعدازظهر یک شنبه در مراسم افتتاحیه شهرک صنعتی مینودشت برگزار شد، گفت: این طرح ها در شهرک ها و نواحی صنعتی مینودشت، فاضل آباد و گنبد و بندرگز قرار دارد و میزان سرمایه گذاری این طرح های صنعتی ۱۱۳  هزار و ۵۷۰ میلیون ریال با اشتغالزایی ۱۱۴ نفر است.

رحمان محمد زاده تصریح کرد: این واحدها در زمینه های فرآورده هاي گوشتی، اوراق فشرده چوبی با روکش ملامينه، نان صنعتی و كلوچه، درب و پنجره UPVC و رنگ به بهره برداری رسید.

وی در ادامه افزود: اراضی در اختیار شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان ۲۰هزار و ۴۰ هکتار است که تاکنون ۶۰۱ واحد در شهرک ها و نواحی صنعتی به بهره برداری رسیده است.

به گفته وی از ۹۱۴ پروانه بهره برداری صادر شده در استان ۸۲۹ پروانه بهره برداری اشتغال زیر ۵۰ نفر داشته که جزء صنایع کوچک هستند.

محمدزاده یادآور شد: در شهرک صنعتی آق قلا با ۱۸۰ هکتار مساحت،۲۲۰ قرار داد منعقد شده است که از این تعداد ۱۸۰ واحد بهره بردار و باقی در حال ساخت و ساز و یا به دلایل مختلف تعطیل است.

مدیر عامل کارخانجات نسیم هم در ادامه این مراسم گفت: گروه صنعتی نسیم گلستان از سال ۸۱ کار خود را آغاز کرده است و هم اکنون با دارا بودن ۵ خط تولید پنیر از بزرگترین تولید کنندگان پنیر کشور است.

عبدالرحیم افتخار الدین افزود: برای راه اندازی خط تولید جدید فرآورده های گوشتی و سوسیس و کالباس ۴۲ میلیارد تومان هزینه شده است و ۴۵ نفر در بخش قطعه بندی گوشت مرغ و خط تولید همبرگر و کباب لقمه مشغول کار شده اند.

وی افزود: در حوزه پخش نیز در ۱۱ استان محصولات ما توزیع می شود و ۳۵۹ نفر در این زمینه مشغول هستند.

 

کد خبر 2878853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha