۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۱۷

فرماندار همدان عنوان کرد:

اختصاص۷۷۳ میلیون تومان اعتبار به روستای گردشگری «اِبِرو» در همدان

اختصاص۷۷۳ میلیون تومان اعتبار به روستای گردشگری «اِبِرو» در همدان

همدان- فرماندار همدان از اختصاص۷۷۳ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح های مختلف روستای «اِبِرو» همدان خبرداد.

به گزارش خبرنگارمهر، علی تعالی بعدازظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه فرمانداری که در یکی از باغ های روستای اِبِرو برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، افزود: خبرنگاران دارای مخاطرات شغلی بسیاری هستند چراکه این افراد با حضور در مناطق پرتلاطم سیاسی جان خود را به خطر می اندازند تا مردم از وقایع روز دنیا آگاه شوند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از خبرهایی که از عرصه های جنگ و درگیری ها در مناطق مختلف نظامی به راحتی به گوش ما می رسد حاصل جانفشانی خبرنگاران است، اظهارداشت: با وجود مشکلات بسیار شغل خبرنگاری اما همچنان این افراد با احساس مسئولیت رسالت خود را انجام می دهند و اخبار حوزه های مختلف را به گوش آحاد جامعه می رسانند.

فرماندارهمدان در ادامه به اعتبارات سال مالی ۹۳ - ۹۴ روستای «اِبِرو» اشاره کرد و گفت: حدود ۷۷۳ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح های مختلف این روستا تخصیص داده شده است.

علی تعالی ابراز امیدواری کرد: با گشایشی که در عرصه اعتبارات برای دولت ایجاد شده بخش بیشتری از مشکلات این روستا که یک روستای گردشگری است، رفع شود.

وی اختصاص۱۱۲ میلیون تومان اعتبار برای ساخت سالن ورزشی چند منظوره، تکمیل مدرسه راهنمایی با ۲۵ میلیون تومان اعتبار، اختصاص۱۷۰تومان اعتبار به منظور بهسازی روستا و توسعه شبکه استانی روستا با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار را از جمله طرح های اجرای شده در روستای «اِبِرو» عنوان کرد.

علی تعالی اجرای ۴۷۰۰ متر از ۵۰۰۰ متر کانال آبرسانی روستا با ۵۰ میلیون تومان اعتبار را از دیگر طرح های اجرای شده در این روستا بیان کرد و اظهارداشت: همچنین به منظور ساخت راه روستایی سیمین و اِبِرو ۲۱۶ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

فرماندارهمدان یادآورشد: در کمیته برنامه ریزی به دقت مسائل و مشکلات این روستا بررسی خواهد شد و در این زمینه اعتبارات خوبی برای رفع مشکلات تخصیص می یابد.

علی تعالی در ادامه به سفر هیئت دولت به استان همدان اشاره کرد و با بیان اینکه در آینده ای نزدیک میزبان رئیس جمهور و هیئت همراه وی خواهیم بود، گفت: در این زمینه باید استقبال عمومی خوبی از هیئت دولت انجام شود.

وی افزود: طرح های اجرایی و اعتباری و پروژه های بسیار خوبی در استان احصا شده که با تصویب این پروژه ها گام های بزرگی در راستای توسعه استان برداشته خواهد شد.

فرماندارهمدان با تاکید براینکه سیستم کاری دولت تدبیر و امید طوری است که به صورت حجمی پروژه ها را اعلام نمی کند، اظهارداشت: تمامی پروژه ها به دقت توسط کارشناسان بررسی و مورد تجزیه و تحلیل قرارمی گیرند و فقط پروژه های دارای اولویت اجرایی خواهند شد.

علی تعالی به پروژه های احصا شده استان اشاره و عنوان کرد: طرح های آبرسانی، راه ها، کشاورزی، صنعت و غیره از جمله طرح های احصا شده به منظور حضور هیئت دولت در استان همدان است.

وی صنعت را یکی از مهمترین اهداف دولت به منظور ایجاد اشتغال بیان کرد و گفت: طرح های این حوزه با حضور کارشناسان استان دسته بندی شده است.

 

 

کد خبر 2879020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha